بانک ایران زمین با تدارک سبدی از جوایز متنوع تا پایان آذرماه سال جاری، فرصتی را برای با هم بودن برای هموطنان فراهم آورده است.
کد خبر: ۸۰۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 16 December 2019

بانک ایران زمین با تدارک سبدی از جوایز متنوع تا پایان آذرماه سال جاری، فرصتی را برای با هم بودن برای هموطنان فراهم آورده است.
به گزارش فصل بانک، بانک ایران زمین که چندسالی است در زمینه برگزاری جشنواره های مختلف به ویژه با تمرکز بر حفظ محیط زیست، خانواده و ...، نام خود را در این زمینه مطرح کرده است، این بار از روز 16 آذرماه 98 سبدهای قرعه کشی با جوایزی ارزندده را با استفاده از امتیازات مشتریان این بانک در باشگاه مشتریان، طراحی و عملیاتی کرده است.
بر اساس این گزارش، پنج سبد جوایز بانک ایران زمین تا شب یلدا ادامه خواهد داشت و مشتریان این بانک خصوصی برای شرکت در قرعه کشی باید وارد پنل کاربری خود در باشگاه مشتریان شوند و امتیازهای خود را به فرصت و شانس تبدیل کنند.
سبد جوایز یلدای رویایی بانک ایران زمین شامل هدیه نقدی خرید لپ‌تاپ، تلفن هوشمند، ساعت‌هوشمند، PS4 و مچ بند هوشمند
به ارزش250 میلیون ریال، سبد جوایز شب‌های روشن شامل 5 کمک هزینه خرید لپ‌تاپ به ارزش 100 میلیون ریال، سبد جوایز مهر پاییز شامل 5 کمک هزینه خرید تلفن هوشمند به ارزش 50 میلیون ریال، سبد جوایز به وقت مهر شامل 5 کمک هزینه خرید ساعت هوشمند به ارزش 50 میلیون ریال و سبد جوایز دورهمی تا زمستان شامل 60 کمک خرید مچ‌بند هوشمند به ارزش 5 میلیون ریال خواهد بود.
"ایران زمین خانه ماست و برای پایداری و اعتلای نام آن همواره با تمام وجود تلاش می کنیم"، بندی از منشور اخلاقی کارکنان بانک ایران زمین است و این بانک در راستای تحقق این شعار، تاکنون برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا درآورده است.

برچسب ها: بانک ایران زمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار