در گفتگو با تابناک تهران مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا گفت: یک شرکت پرداخت می‌بایست سبد محصولات کاملی داشته باشد. نمی‌توان پرداخت سنتی و مدرن را از یکدیگر جدا کرد، زمانی‌که بر اساس راهبردهای یک شرکت به این موضوع نگاه کنیم، باید بدانیم منافع و گردش‌هایی مالی وجود دارد، که عمدتاً با ابزارهای سنتی بدست خواهد آمد. برای تولید و گسترش این منافع؛ بر اساس راه کارهای سنتی و تلفیق با راهکارهای جدید، می‌توان نوآوری و خلاقیت را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۰۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 17 December 2019

فرهاد وکیلیان، مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا در گفتگو با تابناک تهران گفت: این شرکت با رویکردهای مبتنی بر خلاقیت و فناوری، با همکاری بانک ایران زمین از دوسال گذشته تاسیس شده است، تا به امروز فعالیت‌های قابل توجهی داشته و درحال توسعه می‌باشد. به معنای دیگر میتوان گفت این شرکت به طورکلی سبد محصولات شرکت‌های پرداخت را با رویکرد نوآوری و خلاقیت به مخاطبین ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: این شرکت با رویکرد فروش پوز، ام‌پوز و کارت هدیه وارد چرخه بازار شد و در حال حاضر مدل شرکت‌های پرداختی و psp را در برنامه‌ی کاری خود دنبال می‌کند. در مورد ارائه‌ی محصولات شرکت؛ علاوه بر مدل فروش، مدل اجاره‌ای، مدل تراکنشی و مدل ورود منابع مالی نیز برنامه‌ریزی شده است، تا جذابیت موضوع برای بانک‌ها هم حفظ شود. در حال حاضر خلأ موجود در منافع بین بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت را می‌توان با راهکارهای ورود منابع جبران نمود.

وکیلیان با اشاره براینکه تعداد تراکنش‌ها برای شرکت‌های psp جذاب است، خاطرنشان کرد: آنچه برای بانک‌ها حائز اهمیت می‌باشد، ورود حداکثری منابع است و شرکت سعی کرده تا این موضوع را برای بانک‌ها از جمله بانک صاحب سرمایه؛ یعنی بانک ایران زمین فراهم کند و در کنار بانک قرار بگیرد. مدل‌های پیشنهاد شده از سوی شرکت سابین تجارت آریا براساس منافع طرفین خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا افزود: در شرایط فعلی که خرید سخت‌افزار و تجهیزات به نوعی سخت و گران شده است، مدل‌هایی از سوی شرکت پیشنهاد می‌شودکه رنگ و بوی خلاقیت دارد و همه‌ی ذینفعان از آن راضی خواهند بود .

وی ادامه داد: اساساً معتقدم که یک شرکت پرداخت می‌بایست سبد محصولات کاملی داشته باشد. نمی‌توان پرداخت سنتی و مدرن را از یکدیگر جدا کرد، زمانی‌که بر اساس راهبردهای یک شرکت به این موضوع نگاه کنیم، باید بدانیم منافع و گردش‌هایی مالی وجود دارد، که عمدتاً با ابزارهای سنتی بدست خواهد آمد. برای تولید و گسترش این منافع؛ بر اساس راه کارهای سنتی و تلفیق با راهکارهای جدید، می‌توان نوآوری و خلاقیت را به نمایش گذاشت.

این فعال عرصه پرداخت با اشاره بر حمایت چند جانبه بانک ایران زمین از استارت‌آپ‌ها، ابراز داشت: در همه‌ی شرکت‌های پرداخت ورودی ایده‌های استارت‌آپی یکسان است، که خوشبختانه بانک ایران زمین با رویکرد تعاملی با این ایده‌های نوین، گام‌های بسیار ارزنده‌ای در این حوزه برداشته است که مشخصاً تعدادی از آن‌ها مربوط به پرداخت خواهد بود، که به تبع آن بخشی از فعالیت‌های شرکت را در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: رویکرد شرکت سابین تجارت آریا در وهله‌ی اول جهت‌گیری خلاقانه برای همه‌ی محصولات خواهد بود که در کنار آن تمامی ارتباطات براساس تلفیق دیدگاه سنتی و مدرن شکل خواهد گرفت؛ این رویکرد قطعا براساس هدفی که صاحب سهم در نظر دارد، برنامه‌ریزی می‌شود و می‌بایست در کنار آن پرداخت دیجیتال نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرهاد وکیلیان، مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا بیان کرد: در دوران تحریم تعداد بسیاری از شرکت‌ها و افراد متخصص تبدیل می‌شوند به نیروهایی ‌که در فعالیت‌های خلاقانه غیراستاندارد مهارت دارند؛ بدین معناکه خلاقیت‌های بسیاری را پیاده سازی می‌کنند که هیچ‌کدام با روش‌های مرسوم جهان مطابق نیست. ترکیب این ایده‌ها با خلاقیت و قوانین استاندارد کسب و کار می‌تواند حال و هوای صنعت را متحول کند.

وی با تاکید براینکه ارزش افزوده به معنای خدمت است؛ اضافه کرد: بنده براین باورم که ارزش افزوده تنها به معنای خدمت و روش جدیدی است که به مردم ارائه می‌شود تا آن‌ها آرامش و آسایش داشته باشند.

وکیلیان در پایان تاکید کرد: در وضعیت فعلی سعی براین است تا خدماتی به مردم ارائه شود که در ابتدایی ترین حالت خود کاربری آسان برای مردم داشته باشد و پس از آن از حالت اقتصادی برای سهام‌دار شرکت نیز خارج نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار