مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران انتقاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از یک عضو شورای شهر تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 14 December 2019

به گزارش تابناک تهران، رضا مهابادی اصل صبح شنبه در جمع خبرنگاران انتقاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از یک عضو شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد و اظهار داشت: مراتب اعتراض این شورا به رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام شده است.

مهابادی افزود: این اعتراض در پی انعکاس گفتگوی خانم امانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با خبرگزاری ایلنا که در آن اظهار داشته «متاسفانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پلاکارهای خاصی را دست مردم میدهد و حتی قوای سه گانه را رودرروی هم قرار میدهد» صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در اعتراض این شورا که از همکاری های ستودنی شورا و شهرداری تهران در برگزاری مراسم عمومی و ایام الله تقدیر شده آمده است؛ این اظهارات اقدام مجرمانه مشمول ماده ۶۹۸ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی موضوع نشر اکاذیب را مرتکب شده که در صورت رسیدگی در محاکم قضایی مجازات در پی خواهد داشت.

وی در ادامه بیان جزییات این انتقاد گفت: این نهاد به پاس قدرشناسی از ارتباط تنگاتنگ و مساعدت های شورا و شهرداری محترم تهران از پیگیری قضایی به عنوان حق مسلم خود امتناع می ورزد وتقاضا دارد؛ تذکر جدی لازم به مشارالیها را داده و نسبت به ضرورت خودداری از این گونه اظهارات خلاف واقع گوشزد فرمایند.

لازم به ذکر است: در برگزاری مراسم انقلاب خاصه حماسه ۴ آذر هیچگونه پلاکارد یا دست نوشته با این مضامین از سوی این شورا توزیع نشده است و اگر مطالبی در دست مردم است دست نوشته های مردمی است که خودشان تهیه کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار