استاندار ایلام گفت: تلاش جبهه استکبار و حامیان خارجی و داخلی آنها تسلط به ایران اسلامی با هدف تجزیه و چندپاره کردن کشور است.
کد خبر: ۸۰۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 12 December 2019

به گزارش تابناک یلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در آیین برگزاری رزمایش رزمی گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: در جریان ناآرامی های حاصل از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بعد از ۶ سال سکون در قیمت آن، آمریکا و استکبار جهانی تمام سعی خود را کردند تا با برنامه ریزی و مدیریت اغتشاش ها توسط عوامل نفوذی خود، اوضاع را به سود جبهه استکبار تغییر و نگرانی های مردمی را به حاشیه ببرند.

وی افزود: اما بار دیگر حضور پرشور و بابصیرت مردم در صحنه باعث شد ناآرامی ها و اغتشاش های برنامه ریزی شده دشمن راه به جایی نبرد و مردم باز هم وفاداری خود به نظام و انقلاب را به جهانیان به ویژه آمریکا و ایادی دشمن اثبات کردند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمنان اتحاد و همبستگی آحاد جامعه است، یادآور شد: عدم توجه و عمل به مبانی دینی و ضعف در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موجب شکست و عقب نشینی در برابر دشمنان و زیاده خواهان می شود.

وی اضافه کرد: اما ابتکار ماندگار امام راحل (ره) در ایجاد بسیج مردمی و همگانی کشور را در بزنگاه های حساس و پیچ های خطرناک سربلند و مقتدر عبور داده است.

وی گفت: بسیج علاوه بر دفاع و تامین امنیت ایران اسلامی در عرصه های دیگری چون سازندگی و عمران کشور فعالیتی چشمگیر دارد و هر میزان ایران در زمینه اتکا به منابع داخلی و اقتصاد ملی قوی باشد در آینده به یکی از قطب های تاثیرگذار جهان تبدیل خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه بسیج همواره در صف اول و پیشتاز عرصه های سازندگی است، تاکید کرد: بسیج به عنوان عصاره ملت و با اتکا به توان داخلی مانع جدی در برابر یکه تازی آمریکا شده است.

وی افزود: همین تفکر ناب بسیج مردمی در کشورهای منطقه باعث شد جبهه های مقاومت یکی پس از دیگری دشمنان را از پای درآورند و دشمن را به عقب برانند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام هم گفت: دفاع و ایستادگی مردم ایران در برابر آمریکا و همپیمانان خارجی، منطقه ای و داخلیش ادامه دارد و درایت و هوشمندی مردم برای مراقبت از انقلاب و آرمان های نظام روز به روز بیشتر می شود.

سردار نورعلی یاری افزود: به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا در عرصه های سیاسی، نظامی، دفاعی و امنیتی جنگ را به ایران مقتدر باخته و اکنون برای جبران شکست های خود ایران را درگیر جنگ های اقتصادی، نرم و سایبری کرده است.

وی یادآور شد: اما مردم ایران باز هم نشان داده اند با این ناملایمات ظالمانه شکست نمی خورند و همچنان پای آرمان ها، مبانی و اصول انقلاب اسلامی ایستاده و از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می کنند.

وی اظهار داشت: هوشیاری عموم مردم تمام مبادله و معامله های غربی ها در منطقه را برهم زد و آنها را در باتلاق خاورمیانه زمین گیر کردند.

یاری یادآور شد: در جریان اغتشاش های اخیر یک عده افراد مزدور و اجیرشده با خام کردن تعدادی از جوانان سعی در ایجاد ناامنی و آشوب در کشور داشتند به این گمان و خیال خام که با ایجاد ارعاب و خسارت زدن به اموال عمومی و خصوصی و غارت بانک ها و فروشگاه ها انقلاب مردمی ایران تسلیم می شود.

وی گفت: اما حضور با بصیرت، خودجوش و حماسی مردم ایران در پاسداری از انقلاب اتمام حجتی برای دشمنان قسم خورده انقلاب بود که ایران اسلامی دارای پایگاه مقتدر مردمی است و با این تحرکات مذبوهانه از بین نمی رود.

این رزمایش با حضور ۶ گردان بیت المقدس و کوثر با مشارکت دستگاه هایی چون نیروی انتظامی، هلال احمر، فرویت های پزشکی، آتش نشانی در منظقه عمومی بانروشان با رمز " یا ابا عبدالله " برگزار شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار