امیرحسین فتحی، استعفای خود را تسلیم وزارت ورزش کرده و به این ترتیب ماموریت او در استقلال به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۸۰۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 10 December 2019

به گزارش تابناک تهران، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت خانه ورزش ایران دقایقی پیش روی خط برنامه فوتبال برتر، اعلام کرد که استعفای امیرحسین فتحی به این وزارت خانه تحویل داده شده و او عملا از سمت خود در این باشگاه کنار رفته است.

با استعفای امیرحسین فتحی، دولت دهم باید سومین گزینه خود برای باشگاه استقلال را معرفی کند. گزینه ای که گفته می شود علی فتح الله زاده، مدیرعامل پیشین آبی ها خواهد بود که پیش از این شانس بازگشتش به کار در این دولت، در حد صفر ارزیابی می‌شد اما ظاهرا حساب و کتاب ها بر این مبنا قرار گرفته که با انتخاب او بخشی از فشار هواداری روی استقلال کاهش خواهد یافت.

البته انتخاب فتح الله زاده هنوز قطعی نیست اما به نظر می‌آید مدیرعامل بعدی استقلال را باید از بین مدیرهای قبلی این باشگاه جستجو کرد.

گرچه هواداران استقلال انتظار داشتند مدیر بعدی استقلال از میان چهره های جوان تر و بازیکنان مقبول این باشگاه در یکی دو دهه گذشته انتخاب شود اما فعلا راه بر اعطای مسئولیت به این نسل بسته است.

امیرحسین فتحی که یک و نیم فصل پیش، جانشین سیدرضا افتخاری شده بود، در دوران حضور در استقلال با سه مربی کار کرد و در شرایطی که با استراماچونی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، قربانی ترک ناگهانی ایران از سوی سرمربی به تنگ آمده استقلال شد. فتحی قبلا در استقلال به عنوان مشاور واعظ آشتیانی فعالیت داشت و پیش از مدیرعاملی نیز عضو هیئت مدیره این باشگاه بود. او مثل چند مدیرعامل قبلی در حالی پست خود را ترک می کند که هیچ مدافعی در جمع هواداران ندارد.

چیزی که کاملا برخلاف میل این مدیر باتجربه فوتبال ایران است که عقیده دارد حداقل بابت صدرنشینی استقلال و همینطور حفظ استراماچونی بعد از نتایج ضعیف ابتدای فصل باید مورد تشویق هواداران استقلال قرار گیرد. با این حال او هرگز بین هواداران چهره محبوبی نبوده و با وضع پیش آمده نیز مشخص بود که کار او در باشگاه استقلال تمام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار