رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: ۱۵ کیلومتر از آسفالت آزادراه تهران ـ قم با اعتبار ۶ میلیاردریال از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه این شهرستان بهسازی و مرمت شد.
کد خبر: ۸۰۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 10 December 2019

به گزارش تابناک تهران، جواد نگهداری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزاد راه تهران ـ قم به عنوان شاهراه ارتباطی ۱۷ استان جنوبی کشور از اهمیت خاصی برخودار است از همین جهت روکش آسفالت، لکه گیری و نصب علایم ایمنی این آزادراه همواره در دستور کار اداره راه شهرستان ری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ تن آسفالت برای تکمیل فاز دوم تعریض و بهسازی جاده قدیم تهران ـ قم مصرف شده است، افزود: بهسازی و نوسازی آسفالت جاده قدیم قم، تکمیل فازهای کمربندی دوم تهران و تعریض اتوبان تهران ـ قم حد فاصل تقی آباد تا حرم امام راحل از طرح اولویت دار امسال اداره راه جنوب استان تهران است.

نگهداری یادآور شد: بهسازی و مرمت جاده‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری نیازمند ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه فاز اول تعریض کمربندی دوم تهران از سال ۸۶ آغاز شده است، عنوان کرد: این طرح یکی از مطالبات اصلی مردم جنوب استان تهران است که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل آن نیاز است.

نگهداری خاطرنشان کرد: تکمیل طرح کمربندی دوم به دلیل تردد زیاد و اتصال جاده‌های امام رضا(ع) و ورامین به اتوبان تهران ـ قم و جاده قدیم قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با تلاش اداره راه و شهرسازی و راهداری جنوب استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار