رییس اداره ورزش و جوانان ملارد از پلمب ۱۲ باشگاه بدنسازی از ابتدای سال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 10 December 2019

به گزارش تابناک تهران، روح الله طاهری گندمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پلمب مجموعه های ورزشی بدنسازی عمدتا به علت نداشتن مجوز فعالیت قانونی بوده است گفت: در نظر داریم تا با نظارت بیشتر از فعالیت مجموعه های ورزشی غیر مجاز جلوگیری کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان ملارد اضافه کرد: تا کنون ۸۰ پرونده جدید برای ایجاد مجموعه ورزشی در این نهاد تشکیل شده که هم اینک ۱۵ مورد آن به مرحله اجرا و فعالیت قانونی رسیده‌اند.

طاهری گندمانی همچنین از اجرای ماده ۸۸(اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۰ مجموعه تحت اختیار این نهاد به بخش خصوصی واگذار و ۸۰۰ میلیون تومان به خزانه دولت واریز شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۰مجموعه خصوصی و ۱۰ سالن ورزشی دولتی در این شهرستان دایر است که میزان سرانه ورزشی برای هر شهروند ۴۸ سانتی متر مربع می‌رسد.

رشد ۱۰۰درصدی بیمه ورزشکاران

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد بیان کرد: امسال توانستم ۱۲هزار ورزشکار را ساماندهی(بیمه) کنیم که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

به گفته طاهری در حال حاضر این شهرستان در رشته های ورزشی از جمله کاراته، فوتسال، تکواندو، هندبال، ووشو، شطرنج و آمادگی جسمانی پیشتاز است.

وی همچنین در خصوص نبود اسپانسر های مالی برای نمایندگان ملارد در رویدادهای کشوری اظهار کرد که هم اینک تیم فوتسال زنان ملارد با نبود حامی مالی در لیگ دسته یک کشور و تیم های هندبال، ووشو و کشتی مردان از این شهرستان در مسابقات کشوری رقابت می‌کند.

ملارد در غرب استان تهران واقع شده و شامل بخش‌هایی از جمله مرکزی، صفادشت، مارلیک و سرآسیاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار