استاندار تهران با بیان اینکه در منطقه ٢٢ تراکم جمعیت وجود دارد گفت: نظام آموزشی در برخی شهرستان‌ها و منطقه ۲۲ بغرنج است و حضور ٣۴ دانش آموزش در هر کلاس درس زیبنده استان نیست.
کد خبر: ۸۰۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 10 December 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در جلسه کارگروه شورای آموزش و پرورش استان تهران افزود: در برخی از مدارس تغییر کاربری صورت گرفته و آموزش و پرورش باید از قبل در این زمینه ورود پیدا می کرد و اجازه تغییر کاربری را نمی داد.

وی ادامه داد: اگر نگاه تحولی بر آموزش، پرورش و تکامل دانش آموزان داشته باشیم به جامعه توسعه یافته دست می‌یابیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: با استفاده از آموزش و پرورش می‌توانیم به انسان های توسعه پذیر و نقدپذیر دست یابیم و برای رسیدن به این هدف همه دستگاه‌ها باید به نظام آموزشی کمک کنند.

استاندار تهران گفت: شورای آموزش و پرورش در استان شکل گرفته و  وظایفی برای همه دستگاه ها نظیر راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و ... در  راستای کمک به فضای آموزشی در نظر گرفته شده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه شهرداری‌ها مکلف هستند در ابعاد مختلف برای ساخت و ساز مدارس به سازمان آموزش و پرورش کمک کنند، افزود: باید دستگاه های عضو شورای آموزش و پرورش گزارشی از  عملکرد خود ارائه دهند.

وی ادامه داد: باید از فضاهای خالی برخی مکان ها نظیر مصلی و فضاهای آموزشی برای ایجاد فضاهای ورزشی و تجاری استفاده شود اما نباید به فضاهای آموزشی خدشه وارد شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: درآمدهای حاصل شده از فضاهای آموزشی برای توسعه ورزشی و تجاری باید برای توسعه عمرانی استان هزینه شود چراکه به جز مالیات و درآمدهای حاصل شده از برخی فضاهای آموزشی منابع مالی دیگری برای توسعه نداریم.

آموزش و پرورش مجوز مشارکت های خیران را اخذ کند

استانداری تهران گفت: برای آموزش افراد جامعه و اتباع خارجی ساکن در کشور از ابزار علمی و مشارکت خیران باید استفاده شود و آموزش و پرورش مجوز مشارکت های موسسه های خیران را اخذ کنند.

محسنی بندپی ادامه داد: باید جلسه ای با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، مدیران کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان و مجمع خیرین در راستای مشارکت خیران برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار