شادی قیاسی به عنوان اولین زن رئیس هیات نجات غریق و غواصی کشور، بعنوان رییس این هیات در استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۸۰۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 09 December 2019

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،در مجمع انتخابات ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه که با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزارشد، شادی قیاسی با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع برای مدت چهارسال ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

در این مجمع شهروز بی‌آزار، پیمان جاویدان، مرادعلی رامین راد، مسلم زین الدینی، شادی قیاسی و افشین نیک نژاد شش کاندیدای احراز پست ریاست هیات نجات غریق استان کرمانشاه بودند که با غیبت سه نفر از کاندیداها (شهروز بی آزار، مرادعلی رامین راد و مسلم زین الدینی) - به منزله انصراف - و کناره گیری پیمان جاویدان به نفع افشین نیک نژاد، رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده (شادی قیاسی و افشین نیک نژاد) انجام شد و شادی قیاسی توانست با کسب یازده رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه، برای مدت چهار سال سکاندار هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه شود.

شادی قیاسی رئیس جدید هیات نجات غریق استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین برنامه‌های پیش روی این هیات پرداخت و افزود: باید بپذیریم درحال حاضر ضعف‌ها و کاستی‌هایی در هیات نجات غریق استان داریم، اما این مسئله کاملا طبیعی است و در اکثر هیات‌ها وجود دارد و باید برای از پیش برداشتن آنها همدل شویم.

وی تصریح کرد: کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار خوبی در نجات غریق دارد که تنها به توجه نیاز دارند تا بالنده شوند، برای همین برنامه‌های حمایتی مناسبی را از ورزشکارانمان در استان خواهیم داشت.

قیاسی توجه به شهرستان‌ها، استعدادپروری، تدوین تقویم ورزشی سالیانه، تشکیل اتاق فکر، بازرسی مستمر از اماکن آبی استان، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی و سرکشی مداوم از هیات‌ها را از دیگر برنامه‌های اصلی خود برای هیات نجات غریق استان اعلام کرد.

سعید نصراللهی رئیس پیشین هیات نجات غریق استان کرمانشاه، چندماه پیش و به فاصله دوسال مانده به پایان دوره ریاستش در این هیات، به عنوان رئیس جدید هیات کاراته استان انتخاب شد و از ریاست هیات نجات غریق و غواصی کناره گیری کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار