فرماندار شهرستان ورامین و رئیس حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: همه افراد وظیفه دارند تا با پایبندی به قانون، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۰۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 08 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین کاغذلو روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهارکرد: امروز دشمنان نظام با تمام توان، در حوزه‌های مختلف وارد جنگ اقتصادی و روانی علیه ملت ایران شده اند تا شاید، آنان را نسبت به آینده نظام دلسرد کنند، همه افراد وظیفه دارند تا با پایبندی به قانون، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی تأکید کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، پایبندی به قانون در تمامی مراحل است و این مهم فقط مختص مجربان برگزاری انتخابات نیست بلکه تمامی ارکان باید بر این امر پایبند باشند.
وی گفت: تأمین سلامت انتخابات، مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه امسال است همه افراد و دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند تا این امر مهم را با رفتار قانونمند محقق کنند.
کاغذلو اظهار کرد: علاوه بر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز موظفند بر اساس قانون عمل کرده و در تمامی مراحل پیش، حین و بعد از برگزاری انتخابات، به قانون پایبند باشند.
فرماندار ورامین افزود: یکی از کمیته‌های مهم ستاد انتخابات، کمیته امحا است که اعضای این ستاد موظفند تا با هر مورد تبلیغات، خلاف آن چه قانون بر آن تأکید دارد برخورد کرده و با وحدت رویه با شهرستان‌های قرچک و پیشوا، روند تبلیغات را بر مدار قانون هدایت کنند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار