نماینده ادوار مجلس گفت: حضور مردم در انتخابات برای حکومت حیاتی است کسانی که پای صندوق رای نمی آیند به آن اندازه نیست که از سیستم مشروعیت زدایی کنند.
کد خبر: ۸۰۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 08 December 2019

به گزارش تابناک تهران، ابراهیم اصغرزاده عصر شنبه در حاشیه نام نویسی انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای بی اعتمادی نسبت به دستگاههای انتخابی در کشور بسیار بالا است به خصوص نسبت به نتیجه انتخابات از این  مردم باور ندارند که شرکت در انتخابات بسیار تاثیرگذار است.
وی افزود: اگر شرکت در انتخابات از سوی مردم تضعیف شود به نظر من به ضرر همه مردم خواهد بود لذا برای تقویت باورها باید انتخابات معنادار شود و مردم احساس کنند که نقش آنان در انتخابات تاثیر گذار است. 
نماینده ادوار گفت: به نظر من در انتخابات مجلس وجود شهرستانها اقوام ها گروه های مختلف به دلیل اهمیتی که برای مشارکت در سطح ملی برای آنها انتخابات فراهم می کند مشارکت خواهند کرد و این شرکت در انتخابات، انجام می شود چه بهتر که در این انتخابات مردم بتوانند حرف‌های خود را بزنند و سخنگوهای خود را به مجلس بفرستند.
وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات، اصلاح طلب ها راهی جز ادامه توجه به صندوق رای و انتخابات ندارند. یعنی به لحاظ سیاسی اصلاح طلب‌ها برخلاف اصولگرایان شرکت در انتخابات را مناسکی نمی‌دانند.

اصغرزاده ابراز گفت: شرایطی پیش بیاید که انتخابات معنادار شود و مجبور نشوند زود صحنه را ترک کنند و تا پایان انتخابات باقی بماند اکنون هم با وضعیت متزلزلی ما در این دوره از انتخابات شرکت کرده ایم یعنی بدون این که احساس کنیم شرایط تغییر خواهد کرد یا نه اما امیدواریم که این شرایط تغییر کند.

نماینده مجلس ادوار با بیان اینکه فضا عمومی و عرصه سیاسی دچار مشکلاتی شده است گفت: سیاست اساساً دچار مشکل شده و به نوعی شاهد سیاست زدایی هستیم و مردم اعتمادشان را به سیاستمداران از دست داده‌اند. 
وی گفت: حذف سیاست باعث می شود که جامعه که زمینه و بستر مناسب برای خشونت دارد موقعیت بی‌ثباتی و ناآرامی را داشته باشد به همین دلیل اگر اصلاح طلبان بتواند دلیل انتخابات صدای بخش هایی است جامعه باشند که اعتراض دارند یا قهر هستند و به آنها قول دهند که می‌توانند مجلس را تشکیل دهند که آن مجلس مطالبات بدنه و عمومی را پیگیری کند و علاقه آنها را به سیاست دوباره جلب کند این به نفع کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار