برف و باران در11 استان کشور
اداره کل هواشناسی وضعیت جوی تا آخر هفته استان مازندران را پیش بینی کرد . هوای این استان طبق پیش بینی کارشناسان این اداره تا آخر هفته ابری و همراه با بارندگی است .
کد خبر: ۸۰۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 07 December 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی تا آخر هفته استان مازندران را پیش بینی کرد .

بر اساس این گزارش، هوای این استان طبق پیش بینی کارشناسان این اداره تا آخر هفته ابری و همراه با بارندگی است .

براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم و از اواخر روز شاهد کاهش ناپایداری هوا خواهیم بود.

باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از سه‌شنبه شب تا چهارشنبه شاهد رگبار پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در آسمان مازندران خواهیم بود .

وضعیت هوای مازندران تا آخر هفته

یکشنبه 1398/9/17 : ابری گاهی همراه با بارندگی

دوشنبه 1398/9/18 : نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارندگی

سه شنبه 1398/9/19 : نیمه ابری و ابری

چهارشنبه 1398/9/20 : نیمه ابری و ابری

پنجشنبه 1398/9/21 : ابری همراه با بارندگی

 در ضمن ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای اراک- توره در استان مرکزی، خرم‌آباد- بروجرد و بروجرد- اراک در لرستان، زنجان- بیجار در زنجان، ملایر- اراک در همدان و پیرانشهر- نقده در استان آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

وی گفت:‌ در محورهای کوهرنگ- مسجدسلیمان و بروجن- لردگان در چهارمحال و بختیاری و محورهای اردبیل - آستارا، سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال در گیلان نیز برف می‌بارد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای گیلان،‌ همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، اصفهان، خوزستان، کردستان و چهارمحال و بختیاری پرداخت و افزود:‌ در محور میانه- زنجان در آذربایجان شرقی نیز باران می‌بارد.

سردار رحمانی  به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، اردبیل، اصفهان و قزوین پرداخت وگفت: رانندگی با چراغ روشن و رعایت قوانین و مقررات به رانندگان توصیه می‌شود.

وی ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران را نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین ارزیابی و تصریح کرد:‌ترافیک در آزادراه تهران- قم (رفت و برگشت) و تهران - ساوه در هر دو مسیر آزادراهی، قدیم و رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر  بارش برف و باران در هفته جاری اشاره و بیان داشت:‌ با توجه به پیش‌بینی هواشناسی جاده‌ها لغزنده است؛ بنابراین به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های بین شهری به خصوص در استان‌های غربی و مرکزی کشور را دارند توصیه می‌کنیم حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار