سوژه
برخی بر این باورند که افشاگری و تنش میان این دو نماینده وقت آن هم در بحبوحه انتخابات، کاملاً سیاسی و دارای جنبه روانی به قصد تاثیر گذاری بر فضای رقابت انتخابات بوده...
کد خبر: ۸۰۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 05 December 2019

هفته نامه چشم انداز اردبیل- سال 94 بود که در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اختلافات کمال‌الدین پیرموذن و صفر نعیمی‌ رز نمایندگان وقت اردبیل و آستارا در مجلس شورای اسلامی بالا گرفت و پیرموذن در صحن علنی با صدای بلند، نماینده آستارا را به دزدی متهم کرد! به طوری که صفر نعیمی‌ رز هم با در دست داشتن برگه‌هایی، اعلام می‌کرد که سند زمین‌خواری بستگان پیرموذن را در اختیار دارد.

اتهامی از هر دو سو که با ردصلاحیت پیرموذن و نعیمی رز در انتخابات پیشین مجلس نه تنها پیگیری نشد بلکه به زودی به فراموشی رفت.

هر چند این ماجرا متاثر از تب آن زمان که ادعای برخورد دستگاههای مسئول با پرونده های زمین خواری، بسیاری از مردم را دلگرم کرده بود، بالا گرفت اما زمین خواری برخی از مقامات دو استان گیلان و اردبیل و سایر استانها در حیران هیچ وقت متوقف نشده و به گواه شاهدان عینی بیش از گذشته رونق یافته است.

برخی بر این باورند که افشاگری و تنش میان این دو نماینده وقت آن هم در بحبوحه انتخابات، کاملاً سیاسی و دارای جنبه روانی به قصد تاثیر گذاری بر فضای رقابت انتخابات بوده و موضوع برخورد با زمین خواران چندان جدی نبوده است، امری که هر آن احتمال دارد در آستانه انتخابات مجلس یازدهم نیز مجدد تنورش داغ شود!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
ازرییس دادگستری استان ورییس قوه قضائیه خواستارپیگیری زمین خواری درحیران هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
حیران دیگرمال اردبیل نیست

مسوولان استان با سکوت خودوطن فروشی کردند
همه ساکت شدند همه همه
فقط نمایندگان مجلس نبودند بلکه آن مقامی که از زمین و زمان حرف می زندومحدویتی برای اظهار نظر در هر موردی را ندارد کاملا سکوت کرد

واین شد که پاره تن اردبیل جدا شود
چه فرقی بین قرارداد ترکمنچای و جدایی حیران بود ان یکی به اجبار و با شکست جدا شود واین یکی با ...
وطن وطن است چه توسط بیگانه اشغال شود چه همسایه استانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
از آیت ا...رئیسی رئیس محترم دستگاه قضاء درخواست داریم دستور فرمایند به مسئله زمین خواری گردنه حیران رسیدگی گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار