معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در حوزه کالاهای اساسی مشکلی در استان تهران وجود ندارد و انبارهای استان مملو از کالا است.
کد خبر: ۸۰۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 04 December 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد امامی‌امین روز سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح‌های کشاورزی و دامپروری شهرستان ورامین با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی با رفع مشکلات کشاورزان، موجب رشد اقتصادی دشت ورامین می‌شود گفت: این دشت، از اراضی حاصلخیزی برخوردار است که در صورت توجه به کشاورزی و توسعه آن، می‌توان تحول عظیمی در اقتصاد منطقه به وجود آورد.
وی یکی از مشکلات عمده کشاورزی شهرستان ورامین را کمبود منابع آبی ذکر کرد و افزود: کاهش بارش نزولات جوی و برداشت بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی، باعث شده تا کشاورزی دشت ورامین با پدیده‌ای به نام فرونشست مواجه شود که این مهم دشت را با خطر جدی مواجه کرده است.
امامی‌امین افزود: کشاورزان در صف نخست تولید محصولات غذایی قرار دارند و مسئولان موظفند تا با رفع مشکلات این حوزه، به اقتصاد کشور و بی‌نیازی از واردات محصولات غذایی کمک کنند.


وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین و لزوم توجه به بازار مصرف گفت: وضعیت بازار در استان تهران به طور کامل رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که نیاز به کالای خاصی در استان تهران احساس شود، به سرعت این نیاز رفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار