معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران گفت: تعداد داوطلبانی که در این استان و در روز نخست برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام قطعی کرده اند به ۲۱۴ نفر رسید.
کد خبر: ۸۰۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 02 December 2019

به گزارش تابناک تهران، شکرالله حسن بیگی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: ۱۹ درصد ثبت نام کنندگان قطعی این استان از میان بانوان هستند.

وی یادآورشد: تعداد کل ثبت نام کنندگان قطعی در سطح این استان برای مجلس نهم ۲۷ نفر بود که هفت درصد آن را بانوان تشکیل می دادند.

حسن بیگی اظهارداشت: این تعداد برای روز نخست ثبت نام برای مجلس دهم به ۹۴ داوطلب می رسید که ۱۴ درصد آن زنان بودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در روز دوم آغاز ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران تا این لحظه ۳۰ نفر ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: یک تعداد از داوطلبان وزارت کشور و تعدادی نیز فرمانداری های حوزه انتخابیه را برای ثبت نام انتخاب می کنند از همین رو آمار تجمیعی ۲ محل ثبت نام در این استان به ۲۱۴ نفر می رسد.

وی در خصوص الکترونیکی برگزار شدن این دوره از انتخابات تاکید کرد: برگزاری انتخابات الکترونیکی نیازمند ایجاد زیر ساخت و موافقت شورای نگهبان بود که در این دوره این مسائل فراهم نشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در خصوص الکترونیکی شدن فرآیند ثبت نام متقاضیان و داوطلبان نیازمند طراحی یک نرم افزار بودیم که نتوانستیم تا این لحظه آن را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار