معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این استان با ۶ حوزه انتخابیه در فرمانداری های تهران، پاکدشت، رباط‌کریم، دماوند ، شهریار و ورامین آماده ثبت نام از متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۸۰۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 30 November 2019

به گزارش تابناک تهران، شکرالله حسن‌بیگی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز یکشنبه ۱۰ آذر ثبت نام متقاضیان در این ۶ حوزه انتخابیه و وزارت کشور به مدت یک هفته جریان دارد.

وی یادآورشد: متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم، برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر می توانند به فرمانداری تهران یا وزارت کشور مراجعه کنند.

حسن‌بیگی اظهارداشت: فرمانداری دماوند نیز آماده ثبت نام از متقاضیان در حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: فرمانداری شهریار برای حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد و فرمانداری رباط‌کریم برای حوزه انتخابیه بهارستان و رباط‌کریم در این مدت فعال است.

وی خاطرنشان کرد: برای حوزه انتخابیه پاکدشت نیز خود فرمانداری این شهرستان فعالیت می کند.

حسن‌بیگی ادامه داد: فرمانداری ورامین نیز تمهیدات لازم را برای ثبت نام از متقاضیان نمایندگی در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا پیش‌بینی کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: متقاضیان بر اساس اطلاعیه شماره ۲ مدارک مورد نیاز را به باید به همراه داشته باشند.

وی اعلام کرد: چهار نماینده اقلیت مذهبی از استان تهران انتخاب می شوند که هیات اجرایی آنها در فرمانداری تهران مستقر است.

حسن‌بیگی به شرایط سنی داوطلبان اشاره کرد و آن را حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال برشمرد.

به گفته وی حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای داوطلبات داشتن کارشناسی ارشد قید شده است.

استان تهران ۳۵ کرسی در مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است که ۳۰ مورد از آنها مربوط به حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و پنج نفر دیگر مربوط به شهرستان های این استان است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

همزمان با این دوره از انتخابات، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان نیز برگزار خواهد شد و استان تهران نیز در این زمینه سه نماینده انتخاب خواهد کرد.

داوطلبان برای ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران واقع در خیابان مطهری خیابان علی اکبری روبروی کوچه تیرداد مراجعه کنند.

همچنین داوطلبان برای ثبت نام انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان به ساختمان اصلی فرمانداری تهران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار