مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با توجه به آلودگی هوا برای تمامی گروه‌ها فعالیت ورزشی در فضاهای باز پایتخت با محدودیت و لغو آن اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 30 November 2019

به گزارش تابناک تهران، رضا گلمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک فعالیت در فضاهای سالنی و سرپوشیده هیچ محدودیتی ندارد ولی با توجه به دستور عمل هواشناسی و استانداری تهران تا برقرار شدن هوای سالم فعالیت ها در فضای باز ورزشی مسابقات برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این روند آلودگی هوای پایتخت تا روز دوشنبه(۱۱ آذرماه) ادامه خواهد داشت تاکید کرد: در اطلاعیه هواشناسی بارش باران در عصر دوشنبه می تواند کاهش آلودگی را به همراه آورد.

به گفته گلمحمدی هر گونه فعالیت بدنی و ورزشی در سطح پایتخت و شهرستان ها با محدودیت انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز به لغو تمامی بازیهای فوتبال از جمله نماینده تهران در لیگ برتر فوتبال خبر داد و گفت: طبق نظر استانداری بازهای امروز فوتبال از جمله پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی و پیکان و تراکتور سازی در شهر قدس لغو شده است.

براین اساس کیفیت هوای پایتخت امروز شنبه در هشتمین روز متوالی در آذر ماه با افزایش غلظت آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون و قرار گرفتن روی شاخص لحظه‌ای ۱۴۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار