توطئه اخیر مسیح علینژاد درحالی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که او از سوی دشمنان ایران بابت وطن فروشی‌هایش تشویق شده بود.
کد خبر: ۸۰۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 30 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: پنج شنبه گذشته نقطه عطفی در کارنامه یک به اصطلاح حامی حقوق زنان در آمریکا بود؛ چرا که اظهارات صمیمانه برایان هوک درباره مسیح علی نژاد مدیر پویش چهارشنبه‌های سفید منتشر شد. اظهاراتی که در آن اصلی‌ترین مسئول دولت ترامپ در حوزه تحریم‌های ایران، به صدای آمریکا می‌گوید: «مسیح [!]دوست وزارت خارجه است. من و آقای پمپئو با او ملاقات کرده ایم و از فعالیت‌های او قویاً حمایت می‌کنیم.»

پنج شنبه سیاه مسیح علی نژاد

برایان هوک که در کارنامه کاری اش در دولت ترامپ از هیچ تلاشی برای تحریم مواد غذایی و حتی دارو برای بیماران ایرانی فروگذار نکرده در این گفتگو مدعی است که «مسیح این قدر در کارش موفق بوده که رژیم [ایران]او را به عنوان یک هدف مهم می‌شناسد».

وی در انتها هم می‌گوید: «ما در کنار او می‌ایستیم و از فعالیت‌های افراد دلیری مانند او حمایت می‌کنیم.»

انتشار این گفتگو همزمان شده با گافی که مسیح علی نژاد در صفحه اش داده و در آن فیلمی قدیمی از اعترافات چند مجرم را با عنوان «اعترافات تلویزیونی اشرار در روز‌های اخیر» بازنشر داده است. بهمن سال گذشته وزیر خارجه آمریکا در اقدامی دور از انتظار و تعجب برانگیز با مسیح علی نژاد دیداری دو نفره داشت.

شهریور امسال نیز ویدئویی از اسناد ارتباط مستقیم مسیح علی نژاد با دستگاه‌های جاسوسی آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد مسیح علی نژاد اکنون در منزلی ۲۱ میلیارد تومانی (۱.۷ میلیون دلار) در بروکلین آمریکا زندگی می‌کند.

قرارداد مسیح علی نژاد با صدای آمریکا در زمینه فعالیت در حوزه حقوق زنان در حالی در سال ۲۰۱۵ منعقد شده که او بار‌ها ادعا کرده است که کارمند رسمی هیچ دولتی نیست.

منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار