سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید چند بازیکن تیمش درگیر حاشیه‌های غیر فوتبالی شده‌اند و در حق هوادران فولاد کم لطفی می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ 28 November 2019

جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در دو بازی قبل علی‌رغم اینکه می‌توانستیم حداقل یک امتیاز به دست آوریم، به خاطر اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم. همه کارشناسان دیدند که یک پنالتی ۲۰۰ درصدی گرفته نشد. تیم‌ها در این وضعیت به هم نزدیک هستند و هر جابجایی می‌تواند در روند کار هر تیمی تاثیرگذار باشد. البته منکر این نمی‌شوم که تیم ما اشتباه فنی داشت اما شرایط ما طوری نبود که به بازی برگردیم.

او درباره بازی تیمش مقابل گل‌گهر گفت: ما تیم حریف را آنالیز کردیم و در دفاع تیم خوبی است و در حمله با توجه به مهاجم‌هایی که دارد می‌تواند خطرناک عمل کند. می‌دانم بازی سختی داریم اما برای این بازی سخت آماده هستیم. امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم خوب عمل کنیم.

نکونام در ادامه اضافه کرد: یکسری اتفاقات دست ما نیست و موجب می‌شود نتیجه بازی عوض شود. ما کمبود بازیکن داریم و می‌خواهم بگویم که چند بازیکن در حق هواداران دارند کم لطفی می‌کنند. آن‌ها بازی نکردند و به مصدومیتی دچار شدند که خارج از فوتبال بوده است. عمده‌ترین مشکل ما با این بازیکن‌ها هستند. من با این وجود از تیم جوانان و امید دارم استفاده می‌کنم. برای چند بازیکن تیم ما فوتبال در اولویت نیست و با توجه به اینکه قراردادهای خوبی دارند و برای باشگاه مشکل درست کردند، دارند کم‌لطفی می‌کنند. نیم فصل با توجه به یارگیری که داریم، کار ما راحت‌تر می‌شود. غیبت ملی‌پوشان تیم کار ما را سخت می‌کنند اما آن‌ها باید در تیم ملی باشند. تیم ما در حال پیشرفت است و هر کسی از قطار ما جا بماند، فرصت دیگری نخواهد داشت. امیدوارم این بازیکن‌ها برگردندند و خودشان را ثابت کند. یکی از این بازیکن‌ها یک بازی و نیم برای ما بازی کرده و دیگری سه هفته است که غیبت داشته و فشار روی تیم ما آورده است.

سرمربی فولاد درباره وضعیت آب و هوایی بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: تغییر آب و هوا زیاد بود. از هوای خوب اهواز و سرمای اصفهان در شروع بازی تاثیر گذار بود. ما در این بازی به خاطر ضعف چند بازیکن شکست خوردیم و در سه دقیقه اشتباه سریالی گل دریافت کردیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم توپ و میدان دست ما بود اما نتوانستیم موقعیت‌های خود را گل کنیم.

نکونام درباره تیم ملی ایران و شایعاتی که درباره سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود گفت: من از یک مساله خوشحالم و اینکه از هر مربی دفاع کردم، بی دلیل نبود. زمانی که برانکو در تیم ملی بود، من موافق آقای برانکو بودم و دوست داشتم ایشان در تیم ملی بماند و دیدیم زمانی که او برگشت، چه نتاجی به دست آورد. در زمان کی‌روش هم با اینکه خیلی‌ها به او انتقاد می‌کردند، باز هم من از فوتبال کشورم حمایت کردم و الان هم شرایط بر وفق مراد ما نیست و این به پیکره فوتبال ما ضربه می‌زند.

او در پایان درباره اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند یا خیر گفت:‌ اگر به جام جهانی صعود نکنیم، شاهکار است!

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار