مشاور رئیس قوه قضاییه و وزیر پیشین دادگستری با اشاره به تجمع حامیان ولایت در پایتخت گفت: حضور مردم در این اجتماع خود بهترین پشتیبانی چشمگیر، متعهدانه و هوشمندانه از کشور است.
کد خبر: ۸۰۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 26 November 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی روز دوشنبه در حاشیه تجمع حامیان ولایت در خیابان انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم به انقلاب و آرمان هایشان سخت پایبند هستند، علی رغم فشارها و انتقادات های به جایی هم که دارند، متاسفانه در بحث بنزین شاهد تصمیم‌های نپخته و بدون آماده‌سازی‌های لازم در جامعه بودیم، متاسفانه باید آمادگی لازم اتفاق می‌افتاد و توجیه‌های لازم انجام می‌گرفت.

وی گفت: این نخستین تجربه ما نبود به هر حال مردم ما وقتی ببینند که بحث بودن یا نبودن عزت و آرمان ها و اقتدار ملی در میان است، با کسی تعارف ندارند، هم خط خود را جدا می کنند و هم با قدرت می‌ایستند و از ارزش‌ها و منافع کشور دفاع می‌کنند و از وحدت و انسجام ملی‌شان حمایت می‌کنند.

پورمحمدی درخصوص ایجاد فضای لازم برای اعتراضات قانونی مردم افزود: ما باید از این به بعد، تجربه بیاندوزیم و تدابیر لازم را اتخاذ کنیم، از جمله اینکه راه و روش انتقاد را با محیط‌های امن پیش‌بینی و تدبیر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار