رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: دختران کاراته‌کای ایلامی موفق به کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز در مسابقات بین‌المللی کاراته جام خزر شدند.
کد خبر: ۸۰۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 25 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کریمی‌راد  اظهار داشت: مسابقه‌های بین‌المللی کاراته شوتوکان تن‌شین‌کان با حضور کشورهای ایران، هندوستان، افغانستان، عراق، پاکستان، ارمنستان و آذربایجان برگزار شد.

وی افزود: تیم ایران مقام اول، افغانستان دوم و هندوستان نیز مقام سوم این مسابقه‌ها را کسب کردند.

کریمی‌راد یادآور شد: تیم ایلام بین استان‌های کشور موفق به کسب بیشترین مدال شد و کاپ اخلاق را نیز دریافت کرد.

به گفته رئیس هیات کاراته استان ایلام، این مسابقات با حضور ۶۰۰ ورزشکار در استان گیلان شهرستان بندری آستارا برگزار شد که از این تعداد ۴۵۰ نفر را زنان در رده‌های سنی مختلف تشکیل دادند.

وی گفت: در بخش مردان نیز در رده سنی بزرگسالان ابوذر حیدرنژاد از این استان مدال طلا کسب کرد.

ورزش‌های رزمی در استان ایلام مطلوب و مورد علاقه عموم مردم هستند به خصوص اینکه دختران و پسران ایلامی در سال‌های اخیر مدال‌های مختلف قهرمانی در رقابت‌های مربوط به این رشته‌ها کسب کرده است.

استان مرزی ایلام در چند سال اخیر چندین دوره به نحو مناسبی میزبان مسابقات بین المللی و آسیایی در رشته‌های کاراته، جودو، فوتبال، بسکتبال، وزنه برداری، سپک تاک را، کبدی، بدمینتون و دو و میدانی بوده است.

هیأت کاراته استان ایلام دارای ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از یک هزار و ۳۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند ضمن اینکه ۶ هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند./م

 ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار