مردم و مسئولان ولایتمدار شهرستان پردیس روز یکشنبه با راهپیمایی پرشور و با شکوه خود در شهر بومهن اقدامات آشوبگران و اخلالگران اغتشاشات روزهای گذشته در آسیب رساندن به اموال عمومی را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 25 November 2019

به گزارش تابناک تهران، هزاران نفر از مردم این شهرستان، ساعت ۱۰ صبح امروز از شهرهای پردیس و بومهن، بخش جاجرود و روستاهای شهرستان با اجتماع در مقابل مسجد جامع اهل بیت (ع) خشم و انزجار خود را از حرکت آشوبگران به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "آشوبگر بی ریشه تهران دمشق نمیشه"، "مرگ بر آشوبگر" و "مرگ بر مفسد اقتصادی " با طی ۵ کیلومتر مسافت به طرف خیابان کامیونداران این شهر حرکت کرده و بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از رهبری و نظام اعلام کردند.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه راهپیمایی ضمن تبریک هفته بسیج  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام این ملت روشن است، چهل سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد و هرگاه که اختلالی  و شیطنتی و حرکتی از  سوی دشمنان مردم و نظام اتفاق افتاده مردم همیشه در صحنه ما پشتیبانی خود را از رهبری و نظام اعلام کردند.

عبدالعظیم رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی که در دوران مختلف برای صیانت از میهن اسلامی از جان خود گذشتند خاطر نشان کرد: در هفته مبارک بسیج هستیم و دشمنان ما بدانند که مردم شریف و نیروهای مخلص بسیج در مقابل هرگونه توطئه آنها خواهند ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار