شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: هفت هزار مترمربع از معابر جنوب پایتخت از ابتدای سال‌جاری تاکنون در راستای اجرای طرح ساماندهی محیط فیزیکی برای تردد معلولان، ترمیم و مناسب‌سازی شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 25 November 2019

به گزارش تابناک تهران، فرهاد افشار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: طرح مناسب‌سازی معابر شهرری از ابتدای سال ۹۸ در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و تاکنون معابر این شهر در بلوار مدرس، پیاده رو خیابان امام حسین(ع)، بوستان گلگون و سرای محله شهادت مناسب‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری مناسب‌سازی ۳۰ هزار متر مربع از بوستان خانواده و ۵۰ هزار متر مربع از بوستان توسکا برای تردد روشندلان و معلولان جسمی حرکتی مناسب‌سازی خواهد شد، افزود: طرح بهسازی کامل معابر برای روشندلان، سالمندان، زنان و کودک در دستور کار شهرداری قرار دارد.

افشار تصریح کرد: تمامی اقدامات عمرانی جدید از جمله پیاده‌روسازی، احداث بوستان، در سطح شهر با اولویت مناسب‌سازی برای تردد معلولان جسمی حرکتی انجام می‌شود.

وی ایجاد رمپ ویژه عبور صندلی چرخدار و کالسکه کودکان در محل‌هایی که اختلاف ارتفاع دارد، اجرای راهبند ویژه عبور صندلی چرخدار به منظور جلوگیری از ورود موتورسیکلت و ساخت راهبند ترافیکی در محل تقاطع با خیابان‌ها و محل پل‌ها را از اقدامات مناسب سازی شهری بیان کرد.

وی عنوان کرد: طرح شناسایی گره‌های مناسب‌سازی و موانع سطح شهر امسال در این شهرستان اجرا و در هر سال بخشی از این گره‌ها و موانع مناسب سازی می‌شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار