عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به لزوم توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند، تذکر داد.
کد خبر: ۷۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 24 November 2019

به گزارش تابناک تهران، «مجید فراهانی» روز یکشنبه در  یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورا با تقدیم تذکر به هیات رئیسه شورا، افزود: متاسفانه در خلال تصمیم اندیشیده شده برای مهار اغتشاشات در هفته گذشته توسط شورای امنیت کشور، سیستم های آنلاین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به علت عدم دسترسی به اینترنت در این مدت مشابه دسترسی شهروندان قطع شده بود، امری که نه تنها غیر منطقی و تعجب برانگیز بود، بلکه می توانست با بروز یک حادثه طبیعی تاب آوری و پایداری شهر را در برابر این حوادث مختل و زیر سوال ببرد.

وی گفت: لازم است برای جلوگیری از تکرار این موارد تدابیر ویژه ای اندیشیده شود و سازمان مدیریت بحران، مراکز امدادی در این گونه تصمیم ها مستثنی شوند.
 عضو شورای تهران تاکید کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم چاره اندیشی در اینباره در اجرای بند ۲ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند» به وزیر محترم کشور که اخیراً ریاست بحران شهر تهران از سوی شهردار تهران به ایشان سپرده شده است، تذکر می دهم.
 وی گفت: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام وزیر کشور شاهد توجه بیش از پیش به تاب آوری تهران برای زندگی همه شهروندان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار