رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه توقف عمدی چند خودروی عمومی یکی از عوامل تشدید ناآرامی‌ها و اغتشاشات هفته گذشته بود، گفت: بطور متوسط روزانه شاهد خرابی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در پایتخت هستیم که علت آن فرسودگی و عدم جایگزینی است.
کد خبر: ۷۹۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 24 November 2019

به گزارش تابناک تهران، محسن هاشمی روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیح داد: در هفته گذشته کشور دچار التهاباتی ناشی از تصمیمات جدید در سهیمه بندی بنزین شد و علاوه بر خسارات قابل توجه به اموال عمومی، ایجاد اختلال در خدمت رسانی دستگاه‌ها و کسب و کارهای مربوط به فضای مجازی، بخشی از هموطنان نیز آُسیب دیدند که امیدواریم، خسارت‌ها و مشکلات در خدمات عمومی هرچه سریعتر برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین پیامدهای سهمیه بندی بنزین، افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر است اظهار داشت: متاسفانه طی دهه اخیر، با وجود مصوبات مثبت شورای اقتصاد و هیات وزیران، بدلیل گره های بروکراتیک و عدم هماهنگی دستگاه‌های مسئول نظیر وزراتخانه های صمت، نفت، راه و کشور و بانک مرکزی، سازمان برنامه و صندوق توسعه ملی این مصوبات بر زمین مانده است و حتی یک دستگاه اتوبوس هم طی شش سال گذشته از سوی دولت تحویل شرکت واحد نشده است.

به گفته رئیس شورای شهر تهران، انتظار مردم و رهبری از مسئولان در دستگاه‌های مختلف را حداکثر مساعدت جهت کاهش مشکلات مردم و افزایش تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: حوادث هفته گذشته نشان داد که آستانه صبر عمومی کاهش یافته و اگر تدبیری برای حل مشکلات و کاهش فشارها به جامعه اندیشیده نشود انباشت نارضایتی ها مجددا ممکن است با جرقه ای مشتعل شود.

هاشمی تاکید کرد: در حوزه مدیریت شهری نیز انتظار جدی ما از شهرداری تهران، افزایش توان اجرایی و عملگرایی برای به نتیجه رساندن اقدامات در جهت ارتقا خدمت به شهروندان است و نباید با تزلزل، فرافکنی و انفعال، در حل مشکلات کوتاهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار