جشن گلریزان و طرح توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در بخش های لواسانات و رودبار قصران به همت ناحیه مقاومت بسیج الغدیر اجرا و جشن این مراسم عصر امروز (شنبه) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) جائیج لواسان برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 24 November 2019

به گزارش تابناک تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر هدف از اجرای این طرح را کمک رسانی به خانوادهٔ نیازمند در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان اعلام کرد. سرهنگ عبدالله مدیری نیا ضمن بیان اینکه این طرح تداوم خواهد داشت توضیح داد: هر سری از این جهیزیه ها شامل ۱۶ کالا است که با هماهنگی های صورت گرفته و کمک خیران بجای مبلغ ۲۰ میلیون تومان با مبلغ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تهیه و به جوانانی که در آستانهٔ ازدواج هستند هدیه می‌شود.

وی بیان داشت: اولویت این انتخاب با روستانشینان و طبق لیست تهیه شده توسط فرماندهان پایگاه های بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات نیز در این مراسم ضمن تبریک هفتهٔ بسیج با بیان اینکه بسیج یعنی ایثار، فداکاری، پیروی از ولایت، توجه و کار برای خداوند اظهار داشت: بسیج همواره در دفاع مقدس، در مقابله با فتنه ها و دفاع از حرم عصمت و طهارت نعمت الهی برای این کشور است.

حجت الاسلام لواسانی تصریح کرد: انفاق بسیار اهمیت دارد بویژه در شرایط فعلی کشور، اینکه دولت می خواهد به ۶۰ میلیون نفر یارانه دهد یعنی شرایط خوب نیست.

وی همچنین خطاب به حاضران و تشویق آنها به انفاق خاطرنشان کرد: امر ازدواج مساله مهمی هست که بسیار بر آن تأکید شده است. اگر کمک کنیم تا جوانان ازدواج کنند گناه از جامعه پاک شده و دین دختران و پسران ما حفظ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار