همزمان با دومین روز از هفته بسیج، مردم و مسئولان قرچک روز جمعه با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با آرمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۷۹۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 23 November 2019

به گزارش تابناک تهران، مردم و مسئولان شهرستان شهید پرور قرچک با حضور در گلزار شهدای روستای ولی آباد، ضمن نثار گل به مزار شهدا، بر ادامه راه شهیدان تأکید کردند.
امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم گفت: یکی از برترین عبرت‌های رفتار و سیره عملی شهیدان، توجه به موقعیت و شرایط در هر عرصه و زمان، داشتن بصیرت در انتخاب راه و حرکت به‌موقع است.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: شهیدان به همگان یاد دادند که تجدید میثاق با ولایت باید در رفتار عملی تجلی پیدا کند و در همه اوقات تابع امر ولی امر بود، درسی که درطول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی گفت: ایران اسلامی در طول تاریخ با انواع فتنه و توطئه دشمنان مواجه بود ولی بصیرت و شناخت افراد ولایت مدار، تمامی این توطئه‌ها را خنثی و ایران را از آزمون‌های سخت سربلند بیرون آورد.
وی با اشاره به فتنه اخیر که به بهانه افزایش قیمت سوخت در برخی از مناطق کشور رخ داد اظهار کرد: در فتنه اخیر که با پشتیبانی استکبار جهانی و برخی از فریب خوردگان داخلی ایجاد شد، جوانان ایران اسلامی از بسیجیان دریا دل، تا سپاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی وارد میدان شدند و این فتنه عظیم را بار دیگر خنثی کردند.
اسماعیلی گفت: شهدای امنیت در مسیر حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب  اسلامی، جان و مال ملت را در مقابل دشمنان قسم خورده و اشرار فدا می‌کنند که آسیبی به کشور وارد نشود.
سی آذر تا پنجم آبان هفته بسیج نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار