مردم شهرستان پیشوا، با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتاراغتشاشگران و فتنه گران در آسیب وارد کردن به اموال عمومی و ایجاد ناآرامی در کشور را محکوم کردند.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 23 November 2019

به گزارش تابناک تهران، مردم شهیدپرور پیشوا پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، پس از اجتماع در گلزار شهدای صحن مطهر امامزاده جعفر(ع)، به خیابان‌های شهر آمده و انزجار خود را از اقدامات اغتشاشگران و فتنه‌گرانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، به اموال عمومی آسیب وارد کرده و امنیت کشور را با چالش مواجه کردند، ابراز نمودند.
اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی با حضور در این راهپیمایی و با سردادن شعار " مرگ بر فتنه‌گر" بر حمایت قاطع از مواضع رهبر معظم انقلاب و دفاع از امنیت کشور تأکید کردند.
راهپیمایی‌ کنندگان با سردادن شعارهای "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل" و "این همه لشکر آمده به‌عشق رهبر آمده" بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و مقابله با فتنه گران تأکید نمودند.
امام جمعه پیشوا در این مراسم گفت: مردم پیشوا با حضور گسترده در راهپیمایی محکومیت حرکت آشوبگران، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام روح الله باقری افزود: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز دست از ارزش‌های انقلاب اسلامی که به خاطرش هزاران شهید تقدیم اسلام کرده‌ند، دست بر نمی‌دارند.
وی تصریح کرد: کسانی که امروز در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند همچون سایر مردم با مشکلات مالی و اقتصادی مواجهند ولی به خوبی می‌دانند که اعتراض به وضعیت اقتصادی باید در چارچوب و بستر قانون صورت گیرد و با این حرکت، مسیر خود را از اغتشاشگران جدا می‌کنند.
در برخی از نقاط کشور عده‌ای آشوبگر به بهانه اعتراض به افزایش قیمت بنزین دست به تخریب اموال عمومی زدند.
شهرستان پیشوا در جریان این آشوب‌ها در امنیت کامل بود و هیچ موردی از اعتراض و یا مسائل امنیتی در این شهرستان مشاهده و یا گزارش نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار