امام جمعه موقت ورامین با اشاره به جنایت اغتشاشگران به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی از نقاط کشور گفت: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضایی می‌خواهند که اشرار و اغتشاشگران را به مجازات اعمالشان برسانند.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 23 November 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: در پی شرارت اراذل و اوباش، سران آمریکا به نشانه خوشحالی از اغتشاشگران حمایت کرده و برای آنان سوت و کف می‌زنند.
وی افزود: امروز شاهدیم که ترامپ برای حقوق ملت ایران غصه خورده و از قطعی اینترنت در ایران ابراز نگرانی می‌کند، کسی که سخت‌ترین تحریم‌ها به ایران تحمیل کرده، خواستار توجه به حقوق مردم شده است.
محمودی اظهار کرد: آمریکا باید بداند که در طول ۴۱ سال گذشته، هر بار که به ناراحتی مردم ایران لبخند زده، این خنده به  غم و غصه برای آنان تبدیل شده و همانطور که حرکت اشرار ظرف ۴۸ ساعت در کشور کنترل شد، باقی توطئه‌ها نیز با شکست مواجه می‌شود.
وی گفت: مردم همچنان منتظرند که جعبه سیاه اطلاعات روح الله زم باز و پرونده اقتصادی برخی حضرات نیز علنی شود تا سوءاستفاده کنندگان اقتصادی به مجازات خود برسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضایی می‌خواهند که با قاطعیت و سرعت، اشرار معاند را به سزای اعمال ننگینشان برساند.
وی با اشاره به ایراد خسارت از سوی اشرار به اماکن عمومی در منطقه خیرآباد ورامین گفت: مردم ورامین روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح در منطقه شهرک مدرس و خیرآباد که توسط برخی از اشرار با آسیب‌هایی مواجه شد، راهپیمایی برپا کرده و انزجار خود را از این تحرکات ابراز می‌کنند.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: راهپیمایی ملت ایران در محکوم کردن اشرار خائن مزدور، عناصر ناکارآمد و نفوذی های داخلی آنها است، مردم از گرانی، بیکاری و سوء مدیریت‌ها گلایه دارند ولی با شناخت شرارت‌ خائنین به کشور، در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار