امام جمعه بخش لواسانات با بیان اینکه گوش مسئولان باید نسبت به مطالبات مردم شنوا باشد، گفت: بی اعتنایی و بی توجهی آنها به مردم توجیه پذیر نیست.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 23 November 2019

امام جمعه لواسانات: مسئولان نسبت به مطالبات مردم بی اعتنا نباشند

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه ای این هفتهٔ نماز عبادی - سیاسی جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با اشاره به گران شدن نرخ بنزین از هفتهٔ گذشته اظهار داشت: مردم نگران هستند که از این تصمیم ضرر کنند و مسئولان موظفند با برنامه ریزی مانع زیان رسیدن به مردم شوند.

وی افزود: گران شدن بنزین در تمام دنیا اعتراضاتی به همراه دارد که دولت از این تجربه جهانی و تجربه های داخلی استفاده نکرد و در اجرای این سهمیه بندی افکار عمومی را آماده نکرد، اغناسازی صورت نگرفت و منجر به التهاب آفرینی شد که دشمن نیز حداکثر استفاده را از این وضعیت برد اما باز هم شکست خورد.

لواسانی تصریح کرد: حال که این آماده سازی شکل نگرفت دولت باید اظهار نظر کارشناسانی که معتقدند این سهمیه بندی عادلانه نیست گوش کند، با آنها مشورت کرده و در صورت لزوم تجدید نظر کند.

امام جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: اغتشاشگران اجازه ندادند مردم در فضای آرام مطالباتشان را اعلام کنند که این خباثت آنها گوش مسئولان را سنگین تر کرده است.

لواسانی ها آشوب اغتشاشگران را محکوم کردند

شهروندان لواسان در شمال شرقی پایتخت پس از اقامهٔ نماز عبادی - سیاسی جمعه از مصلای این شهر تا پادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران لشگرک اقدام به راهپیمایی و محکوم کردن مخلان آرامش و امنیت کشور کردند.

جمعی از نمازگزاران، روحانیون، سپاهیان، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی شهرستان شمیرانات به همراه رژهٔ نیروهای بسیج و ارتش جمهوری اسلامی در این راهپیمایی با شعار های مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه و ... اقدامات اخیر اغتشاشگران و اختلالگران آرامش و امنیت کشور به بهانهٔ سهمیه بندی و گران شدن بنزین را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار