فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش‌های ویژه نیروی‌انتظامی، نیروهای امنیتی و همکاری مردم، تعدادی از افراد معاند و شرور که اماکن عمومی را در جریان اعتراضات اخیر مورد تخریب قرار داده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
کد خبر: ۷۹۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 20 November 2019

تعدادی از تخریب‌کنندگان اموال عمومی در شرق استان تهران دستگیر شدند

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته و در پی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت، عده‌ای از افراد تحریک شده و فریب خورده معاندان با سازماندهی از طرف سرویس‌های بیگانه ، قصد اقدامات خرابکارانه در سطح شرق استان تهران داشتند که با هوشیاری مردم و مسئولان، این تحرکات خنثی شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با اخلالگران نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی گفت: نیروی انتظامی با کسانی که قصد تعرض و ایراد خسارت به اموال عمومی و مردم را داشته باشند، با قاطعیت برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست و عموم شهروندان، خواستار مقابله با اغتشاشگران هستند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات سوء، دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه داده و مردم را مقابل نظام قرار دهند ولی این بار نیز مردم با حضور گسترده و آگاه خویش، این توطئه را نیز خنثی کردند.
عزیزی تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عموم نداده و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.
وی ضمن تاکید بر حفظ اقتدار در اجرای ماموریت‌های پلیس گفت: نیروی انتظامی در برابر تبهکاران مقتدر و با عامه مردم مهربان و عطوف دارد و اجازه نمی دهد تا اشرار با سوء استفاده از موقعیت کنونی کشور، به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کنند.
عزیزی با تأکید بر این که امنیت کامل در شرق استان تهران حاکم است افزود: در حال حاضر مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی به خودروها در شرق استان تهران وجود ندارد و روال عادی طی می‌شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار