معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی از افراد آموزش و پرورش را فقط به نداشته‌هایش می‌شناسند در صورتی که آموزش و پرورش از امکانات مناسبی برخوردار است که با مدیریت صحیح آن‌ها می‌توان رفاه را برای فرهنگیان ایجاد کرد.
کد خبر: ۷۹۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 20 November 2019

به گزارش تابناک تهران، علی الهیار ترکمن روز چهارشنبه در آئین افتتاح درمانگاه فرهنگیان قرچک که در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل آن که موظف است به تمامی جمعیت لازم‌التعلیم در دسترس و خارج از دسترس و در تمامی مناطق کشور، خدمات آموزشی ارائه کند، از فعالیت‌های گسترده‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به این که برخی از افراد آموزش و پرورش را تنها با محدودیت‌ها و نداشته‌هایش می‌شناسند افزود: گستردگی و پراکندگی خدمات، آموزش و پرورش را با چالش و محدودیت‌هایی مواجه کرده ولی در کنار این نداشته‌ها، آموزش و پرورش از ظرفیت‌هایی برخوردار است که مسئولان موظفند تا با استفاده از الگوی منطبق با قانون، نسبت به مولد سازی و در اختیار قرار دادن آن‌ها به فرهنگیان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: مدیریت ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در این صورت است که می‌توان با این داشته‌ها، اقدامات موثری برای جامعه فرهنگیان انجام داد.
الهیار ترکمن اظهار کرد: آموزش و پرورش تلاش دارد تا نقطه ثقل توجه خود را به مناطق پرتراکم معطوف کند تا معلمانی که به دلیل تراکم دانش‌آموزی، کار و تلاش بیشتری انجام می‌دهند، بیش از سایرین مورد توجه قرار گیرند.
معاون برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این که مشکلات این وزارتخانه با نگاه متمرکز از بالا به پائین حل نمی‌شود اظهار کرد: هر چند که مناطق مختلتف آموزش و پرورش، از مشکلات مشترکی برخوردارند ولی برخی از مشکلات، خاص یک منطقه است که با همفکری و ارائه ایده از سوی فرهنگیان صاحب نظر، قابل حل است.
وی گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند از پس مشکلات موجود برآید لذا تمامی ارگان‌ها، فرماندار، ائمه جمعه و سایر مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش قرار گرفته و مشکلات موجود را در چارچوب همان منطقه برطرف کنند.
وی با اشاره به افتتاح درمانگاه فرهنگیان قرچک گفت: با بهره برداری از این درمانگاه، شمار این مراکز در استان تهران به سه مرکز و در کل کشور به ۱۲۳ درمانگاه افزایش یافت.
درمانگاه فرهنگیان قرچک در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث و خدمات درمانی تخصصی را به فرهنگیان ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار