۱۱ حلقه چاه غیرمجاز سه مورد در اسلامشهر و هشت مورد در تهران و پردیس طی دو هفته برای احیای سفره‌های زیرزمینی پر شد.
کد خبر: ۷۹۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 20 November 2019

به گزارش تابناک تهران، مدیر امور آب اسلامشهر از انسداد سه حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد و گفت: در مجموع به عمق ۱۰۱ متر و آبدهی پنج لیتر در ثانیه مسدود شد.

محمدرضا گیتی پژوه ادامه داد: با انجام این عملیات از خروج ۹۹ هزار  متر مکعب در سال از سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

مدیر امور آب اسلامشهر تصریح کرد: همچنین با تلاش گروه گشت و بازرسی با اخذ حکم قضایی یک دستگاه حفاری غیر مجاز حین انجام عملیات حفاری و در علی آباد قاجار در شهرستان اسلامشهر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مسدود کردن هشت حلقه چاه غیرمجاز در تهران بزرگ

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ گفت: طی دو هفته گذشته با انسداد هشت حلقه چاه غیر مجاز از برداشت سالانه حدود ۱۳۹ هزار متر مکعب آب جلوگیری شد.

 علیرضا نیکنام با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این تعداد چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در تهران و پردیس در مجموع به عمق  ۳۱۳ متر و با دبی هفت لیتر برثانیه پر و مسدود شد.
وی ادامه داد: با انجام این عملیات از خروج ۱۳۸ هزار و ۹۶۰ متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.
مدیر امور منابع آب تهران بزرگ تصریح کرد: طی این مدت در بخش آب های زیرزمینی، ۱۷ مورد شناسایی چاه غیرمجاز صورت پذیرفت که اخطاریه آن نیز ابلاغ شد همچنین با پیگیری‌های واحد بازرسی و نظارت نسبت به نصب هفت دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های پروانه دار اقدام شد.
وی با تاکید بر این که امور منابع آب تهران بزرگ از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی کند گفت: با متخلفان در این عرصه برخورد می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار