دبیر ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی گفت: در این نمایشگاه ۱۰۸ شرکت فعال داخلی و خارجی حضور دارند.
کد خبر: ۷۹۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 16 November 2019
افزایش 62 درصدی شرکت‌کنندگان نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی
به گزارش تابناک سمنان: مسعود مستوفی، دبیر ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی در کشور است که در زمینه مواد شیمیایی و صنایع شیمیایی، تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارد.
 
چاو در ادامه گفت: در این نمایشگاه ۱۰۸ شرکت فعال داخلی و خارجی حضور دارند. محصولات عرضه شده از کیفیت و استاندارد‌های بالایی برخوردار است.
 
مستوفی بیان کرد: تمام محصولات قابل رقابت با کشور‌های خارجی است و کلیه مراکز آموزشی، تحقیقاتی می‌توانند از تمام مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی ما استفاده کنند چرا که تمام آموزش‌ها و تحقیقات لازم در این زمینه انجام شده است.
 
دبیر ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی بیان کرد: نکته بسیار مهمی که امسال در این نمایشگاه وجود دارد افزایش ۶۲ درصدی مشارکت است به این منظور که بنیان‌گذاران و تولیدکنندگان ما امسال اشتیاق بیشتری برای حضور در این نمایشگاه داشتند.
او گفت:  امسال تلاش کردیم که بستر مناسبی را برای رونق تولید و اقتصاد فراهم کنیم و تمامی مراکز رشد دانشگاهیان با آخرین یافته‌های علمی خود در تمام زمینه‌ها در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار