مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد : از 39 رتبه کشوری ، حدود 30 رتبه کشوری مربوط به شهرستان بویراحمد است همچنین 40 رتبه اول تا سوم استانی حاصل تلاش آموزش و پرورش بویراحمد است.
کد خبر: ۷۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 16 November 2019

با حضور فرماندار بویراحمد و مسولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش از دارندگان رتبه های برتر کشوری و استانی این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ابتدای این آئین ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت : سرمایه های فکری و انسانی از بزرگترین سرمایه های یک کشور است و قدردانی از برترین ها نقش موثری در موفقیت آنان و ایجاد انگیزه بین سایر افراد دارد.
علی حسن زاده افزود : جشنواره های گروه های آموزشی با هدف ترویج و غنی سازی یادگیری در مدرسه ، طراحی آموزشی با رویکرد خلاق درس پژوهی ، گسترش فرهنگ پژوهش و مشارکتی دبیران ، توانمند سازی دبیران ، استفاده از روش های فعال تدریس ، بهبود فرایند یاددهی و یادگیری و ایجاد نشاط و پویایی برگزار شده است.
تجلیل از رتبه های برتر استانی و کشوری آموزش و پرورش بویراحمد / کناری : فرهنگیان سنگ زیرین در پذیرش مسئولیت هستند + تصاویر
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : این شهرستان رتبه های بسیار خوبی در سطح استان و کشور کسب کرده است که نشان از پویایی در این آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد : از 39 رتبه کشوری ، حدود 30 رتبه کشوری مربوط به شهرستان بویراحمد است همچنین 40 رتبه اول تا سوم استانی حاصل تلاش آموزش و پرورش بویراحمد است.
در ادامه این نشست فرماندار بویراحمد گفت : تا قبل از این اپیدمی وجود داشت که این شهرستان رتبه های کشوری ندارد اما اکنون می بینیم ، پیشرفت خوبی در این خصوص وجود دارد که این نشانه های تحرک و کار موثر در آموزش و پرورش این شهرستان است.
شاهرخ کناری افزود : با وجود مشکلات متعدد معیشتی و مالی در آموزش و پرورش کسب چنین موفقیت هایی جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.
تجلیل از رتبه های برتر استانی و کشوری آموزش و پرورش بویراحمد / کناری : فرهنگیان سنگ زیرین در پذیرش مسئولیت هستند + تصاویر
 
کناری به موضوع اجرای رتبه بندی فرهنگیان اشاره کرد و گفت : با اختصاص 2 هزار میلیارد بودجه برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان امیدواریم بخشی از مشکلات معیشتی فرهنگیان رفع شود.
وی ادامه داد : برای مجموعه فرمانداری بسیار مهم است که تعاملات با آموزش و پرورش گسترش یابد و هم اکنون بیش از 20 درصد وقت ما و جلسات فرمانداری را با حوزه آموزش و پرورش داریم.
رئیس شورای آمورش و پرورش بویراحمد گفت : ماه های پیش رو هم موضوع انتخابات را در پیش داریم که مسئولیت اصلی و نیروی برگزار کننده آن بر عهده آموزش و پرورش است و در واقع باید بگوییم آموزش و پرورش سنگ زیرین بر عهده گرفتن مسولیت ها است که جای تقدیر ویژه از مجموعه فرهنگیان دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار