قهرمان سابق وزنه برداری المپیک گفت: زمانی که خبر خداحفظی سعید علی حسینی را شنیدم خیلی ناراحت شدم چون مطمئنم بیشتر از این می تواند به حقش برسد.
کد خبر: ۷۹۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 12 November 2019

 حسین توکلی در گفتگو یی درباره ی خداحافظی سعید علی حسینی از دنیای قهرمانی بیان کرد: به نظرم سعید علی حسینی باید مشاوره های بهتری بگیرد چون می‌تواند هنوز ادامه بدهد. مطمئنم بیشتر از این می تواند به حقش برسد. تصور من بر این است ناراحتی و دلخوری هایی که دارد باعث شد چنین تصمیمی بگیرد و خداحافظی کند.

او ادامه داد: خوشبین هستم که اگر چند نفر بزرگتر با او صحبت کنند و انگیزه را در او بوجود آورند، فضا برایش بهتر می شود و برمی گردد چون ظرفیت مدال آوری او فوق العاده بود. با وجود اینکه هشت سال دور بود اما توانست هم مدال جهانی بگیرد و هم بازی های آسیایی. حتی شانس این را داشت در المپیک هم جزو مدال آوران باشد. احساس می کنم مشاوره بهتری به او بدهند و فضا را از لحاظ روحی و روانی فراهم کنند، می تواند شرایط ایده الی را برای خودش رقم بزند.

توکلی با اشاره به اینکه خداحافظی با دنیای قهرمانی تصمیم بزرگی است، تاکید کرد: به نظرم سعید علی حسینی باید بزرگتر فکر کند چون خداحافظی از ورزش قهرمانی تصمیم ساده ای نیست. البته شرایط روحی و روانی سعید هم مهم است. باید دید چه مشکلاتی دارد که برای چیزی که سالیان سال زحمت کشید، آن را کنار گذاشت . این موضوع واقعا ناراحت کننده است. من زمانی که این خبر را شنیدم خیلی حالم گرفته شد. امیدوار بودم این تصمیم لحظه ای باشد و از تصمیمش منصرف شود و خیلی ناراحت شدم.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار