آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی شیلر کشور آلمان گفت:‌ برج میلاد به غیر از اینکه برج مخابراتی است یک مکان ویژه با معماری خاص و منحصر به فرد است.
کد خبر: ۷۹۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 11 November 2019

آهنگساز آلمانی: برج میلاد معماری خاص و منحصر به فردی دارد

به گزارش تابناک تهران، «کریستوفر فن دیلن» که برای اجرای کنسرت به تهران سفر کرده است، از برج میلاد به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری پایتخت و ششمین برج بلند مخابراتی دنیا بازدید و این برج را یکی از خاص‌ترین برج‌های مخابراتی جهان عنوان کرد.

وی در حاشیه بازدید از برج میلاد، اظهار کرد: پدر من مدتی در ایران کار می‌کرد، نخستین سوغاتی پدرم، کارت پستالی از میدان آزادی با معماری ویژه و احساس برانگیز بود.

این هنرمند آلمانی افزود:‌ هیچ وقت در عالم کودکی فکر نمی‌کردم برج آزادی را از نزدیک تماشا کنم و حتی عکس یادگاری از این مکان بگیرم.

وی با بیان اینکه بازدید از برج میلاد بهانه ای شد تا بتوانم به ترسم از ارتفاع غلبه کنم، اظهار داشت: من از زمانی که وارد تهران شدم، برج میلاد را از هر نقطه شهر می دیدم، دوستانم به من توضیح دادند که این مکان ششمین برج مخابراتی دنیا  است و تشویق شدم که حتما این مکان را از نزدیک ببینم اما بدلیل ترسم از ارتفاع مردد به بازدید از برج میلاد بودم.

این هنرمند  و آهنگساز آلمانی می گوید: هم اکنون خوشحالم که بر ترس خود غلبه کرده و از این برج زیبا با معماری خاص و منحصر به فرد بازدید کردم، چرا که این مکان به غیر از اینکه یک برج مخابراتی باشد، یک مکان ویژه با جاذبه های خاص برای گردشگران است و تماشای تهران از بالای برج میلاد بسیار به یادماندنی و زیبا است.

 شیلر ( Schiller (band)) نام پروژه مهم موسیقیدان آلمانی، کریستوفر ون دیلن (Christopher Von Deylen) است که کارهایی را در سبک الکترونیک منتشر کرده‌ است.

او از سال ۱۹۹۸ با انتشار نخستین آلبوم توانست وارد عرصه حرفه‌ای بازار موسیقی دنیا شد و تاکنون حدود ۷ میلیون نسخه از آثار خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

فن دیلن دو باره برای اجرای کنسرت به ایران آمده است، نگاه مثبتی به ایران و مخاطبان ایرانی دارد و به قول خودش اخبار منفی رسانه‌ها هیچ تأثیری در تصمیمش برای برگزاری کنسرت در این کشور نداشته است.

گروه آلمانی شیلر به‌ سرپرستی کریستوفر فن‌ دیلن ۱۶ و ۱۷ آبان ماه امسال، در سالن وزارت کشور تهران منتخبی از قطعات مطرح و قطعات آلبوم جدید خود را با نام «صبح دم» به روی صحنه برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار