شهردار منطقه ۲۰ از راه‌اندازی نخستین گرمخانه شهرری در خیابان فداییان اسلام با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر از افراد بی‌خانمان‌ و در راه مانده‌ خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 07 November 2019

به گزارش تابناک تهران، فرهاد افشار در این‌باره اظهارداشت: یکی از سیاست‌های شهرداری تهران در حوزه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به ویژه در فصل سرد سال راه اندازی گرمخانه در نزدیکی محدوده مناطق آسیب‌پذیر است.

وی با بیان اینکه مددسرا(گرمخانه) شهرری پیش از این در محل دیگری واقع شده بود، عنوان کرد: این گرمخانه با مساحت ۲‌ هزار و ۲۰۰ متر مربع بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از شروع فصل سرما آغاز به کار کرده است.

افشار افزود: مددجویان پس از ورود به این مرکز علاوه بر استحمام از خدمات بهداشتی، پزشکی و یک وعده غذای گرم بهره‌مند می‌شوند و آن دسته افرادی که تمایل به ترک اعتیاد دارند به کمپ‌ها معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مددسرا از مناطق جنوبی شهر تهران نیز پذیرش دارد، یادآور شد: هدف از راه‌اندازی این مرکز، ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، متکدیان و افراد بی‌خانمان و کمک به در راه مانده‌ها با اولویت مناطق جنوبی شهر تهران است.

افشار تصریح کرد: ساختمان جدید این مددسرا با توجه به وسعت و امکانات بیشتر، روزانه با پذیرش حدود ۷۰ نفر هر شب فعال بوده که با توجه به فرارسیدن فصل سرما ظرفیت کلی این مددسرا به ۱۰۰ نفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار