همایش پدافند غیر عامل با محوریت "پدافند اقتصادی" و "پدافند زیستی، سلامت غذایی" برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 05 November 2019

 به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ در این همایش که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با حضور مهندس جلالی معاون صنایع سازمان پدافند غیر عامل کشور، دکتر حاتمی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار، مرتضوی مدیر کل پدافند غیر عامل و همچنین جمعی از مديران و اساتید و دانشجویان استان برگزار شد، مباحثی همچون رابطه پدافند غیر عامل با سلامت غذایی مردم و همچنین اقتصاد مطرح شد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه در اين همایش گفت:عرصه پدافند غیر عامل عرصه بسیار متنوعی است که در بر گیرنده تمام اجزا و دستگاههای دولتی و خصوصی کشور است و با توجه به پیشرفت علوم و پیچیدگی هایی که در علوم پایه ایجاد شده شناخت بیشتر تهدیدات ناشی از این علوم  نیازمند استفاده و مشارکت تحقیقاتی و پژوهش های دانشگاهی است و ما از همکاری خوب و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه که در این عرصه بسیار فعال و پویا هستند استقبال می کنیم.

غلامرضا مرتضوی در مورد جایگاه دانشگاه ها در پدافند غیر عامل گفت:دانشگاه آزاد اسلامی هم در عرصه پژوهش و هم در تحقیقات جزو دانشگاه های برتر کشور است و بدون ترديد در حوزه پدافند غیر عامل هم موفق عمل خواهد کرد و ما در استانداری کرمانشاه آمادگی داریم در قالب تفاهم نامه و سند مشخص با این دانشگاه وارد فعالیت و کار گروهی شویم.

وی افزود: استان کرمانشاه مرکز و قطب دامداری و کشاورزی در کشور است و باید در این زمینه با همکاری سایر موسسات و دانشگاه ها بتوانیم برنامه هایی مشخص و مدونی در راستای فعالیت های راهبردی از طریق سازمان پدافند غیر عامل اجرا نماییم.

در این همایش تعدادي از اساتید از جمله دکتر نادر مهرگان،دکتر بهنام کامکار، دکتر احمد رجبی، دکتر علیرضا مرادی و دکتر سپیده قره یخه به سخنرانی پرداختند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار