آتش‌نشانان مادر و ۲ فرزند وی را از میان دود و آتش نجات دادند.
کد خبر: ۷۹۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 03 November 2019

نجات مادر و ۲ فرزندش در حادثه آتش‌سوزی بلوار ابوذر تهران

به گزارش تابناک تهران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان مسلم بلوار ابوذر به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله در مدت ۴ دقیقه ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در ساختمان ۵ طبقه مسکونی در قسمت زیرزمین انباری به وسعت ۱۲۰ متر که مملو از لوازم خانگی و همچنین تعدادی موتورسیکلت بود بدلایل نامشخص این محل دچار آتش سوزی شده بود و بدلیل شدت آتش دود حاصل به طبقات مسکونی سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش کاملا این انباری نسبتا بزرگ را فرا گرفته بود و این آتش در حال سرایت به طبقات مسکونی بود گفت: آتش نشانان وارد عملیات شدند و پس از ساعت ها تلاش موفق شدند این آتش را مهار و از سرایت به طبقات جلوگیری کنند.

به گفته ملکی، در هنگام حادثه مادر ۳۲ ساله به همراه فرزندان پسر و دختر حدود ۸ ساله در طبقه دوم این ساختمان و در میان دود و حرارت زیاد گرفتار بودند که آتش نشانان با استفاده از نردبان دستی و از طریق پنجره ها این ۳ نفر را به سلامت خارج کردند.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار