تاکنون شواهدی مبنی بر ربوده شدن زهرای دو ساله به دست پلیس نرسیده است.
کد خبر: ۷۹۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 02 November 2019

آخرین اخبار از پرونده زهرای ۲ ساله/ بررسی علت مرگ مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید توسط پلیس

به گزارش تابناک سمنان:، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: پرونده زهرا حسینی دختر بچه دو ساله مفقود شده در حال بررسی است و تاکنون شواهدی که او ربوده شده باشد به دستمان نرسیده است و کانال آب نیز بار‌ها و بار‌ها مورد بررسی قرار گرفت و متوجه موضوعی نشدیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به فوت مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید نیز گفت: جزئیات این موضوع و حادثه رخ داده در حال بررسی است و نتیجه آن به همگان اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه قانون گریزی توسط موتورسواران  زیاد شده است، بیان کرد: استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و ترک‌نشین آن الزامی است.

سردار رحیمی تاکید کرد: مخالفتی در مورد استفاده از موتورسیکلت برای کار و کسب درآمد نداریم، منتهی شهروندان قانون را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت از سه شنبه این هفته به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

او افزود: استفاده از موتورسیکلت در شهر شلوغی مانند تهران لازم است، اما  قوانین موتور سواری  باید رعایت شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در ۸ مورد موتورسیکلت‌های متخلف اعمال قانون خواهند شد، این ۸ مورد شامل حرکت خلاف جهت، خطوط ویژه، پیاده رو، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن پلاک، مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره آمیز و تک چرخ زدن هستند.

او افزود: پوشاندن پلاک با طلق، حمل بار با موتورسیکلت، عدم استفاده از کلاه ایمنی استاندارد و ایستادن روی خط عابر پیاده جزء مواردی است که به محض مشاهده با متخلف برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: عابر پیاده محل تک چرخ زدن موتور سوار نیست، برخی‌ها به صورت خطرناک عبور از چراغ قرمز را عادی می‌دانند، بیش از ۴۵ درصد از کشته‌های ما در پایتخت متعلق به موتورسواران است، پلیس مخالف استفاده از موتورسیکلت نیست، اما همه باید  قانونمند و قانون مدار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار