فرماندار شمیرانات اعلام کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی کوهستانی و نیاز شهرستان، با پیگیری های مستمر توانستیم تجهیزات و امکانات راهداری شمیرانات را برای مواجه با بارش های فصل سرما و پیشگیری از حوادث احتمالی در دهستان لواسان بزرگ تقویت و آماده کنیم.
کد خبر: ۷۹۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 02 November 2019

به گزارش تابناک تهران، سیاوش شهریور ظهر شنبه پس از بازدید از مناطق حادثه خیز دهستان لواسان بزرگ در شمال شرقی پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری خیران و اداره راهداری شمیرانات، تعمیرات اساسی جاده رانشی لواسان بزرگ اعم از زیرسازی و اصلاح هندسی به پایان رسید.

وی خبر داد: با تلاش مستمر توانستیم از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران یک دستگاه لودر، بولدوزر و حمل آسفالت برای این اداره در شهرستان تأمین کنیم.

این مقام مسئول گفت: همچنین مرکز استقرار راهدارخانه و دپؤ ماسه و نمک در لواسان بزرگ که علیرغم نیاز منطقه تاکنون وجود نداشت، ایجاد شد.

فرماندار شمیرانات اعلام کرد: ۳۰۰ تن آسفالت نیز برای لکه گیری و به سازی جادهٔ علائین به ایرا در دهستان لواسان بزرگ تخصیص و به محض مساعد شدن آب و هوا در روزهای آتی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار