نماینده مجلس؛
نماینده مجلس گفت: پدافندغیرعامل در زمان جنگ، شبیخون فرهنگی و جنگ اقتصادی به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه ما نهادینه شود.
کد خبر: ۷۹۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 02 November 2019
پدافند غیرعامل به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود

به گزارش تابناک تهران، فریده اولاد قباد شامگاه پنج شنبه درحاشیه برگزاری مراسم سالگرد شهید حجت الاسلام عیسی توسلی در مسجد الغدیر شهر پردیس که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پدافند غیرعامل به عنوان یک عامل بازدارنده باید از مقطع ابتدایی برای دانش آموزان آموزش داده شود.

وی افزود: کشورهایی مانند آمریکا که منافع ملی و حیاتی خودشان را در خاورمیانه می‌بینند، کشور ما را در گیر جنگ نظامی می‌کنند.

نمایند مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس گفت: ما ۸سال درگیر دفاع مقدس بودیم و امروز درجنگ فرهنگی که از سوی مخالفان طراحی و اجرا شده هستیم در این جنگ، کشورهای اروپایی مانند انگلیس و فرانسه با بیش از ۷۰زبان زنده دنیا بر علیه ما برنامه پخش می‌کنند.  

اولاد قباد با اشاره به شیوه مقابله با هجمه‌های فرهنگی  مخالفان بر علیه کشور خاطر نشان کرد: با تولید محتوای مناسب  برای گروه‌های سنی مختلف جامعه با هجمه‌های فرهنگی مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه با خروج ترامپ از برجام درگیرجنگ اقتصادی شدیم، اظهار داشت: سیاست‌های یک جانبه و ظالمانه ترامپ ما را گرفتار جنگ اقتصادی کرده است.

نماینده مجلس گفت: با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح مردم را در برابر جنگ فرهنگی مصون کنیم و رسانه ملی به نهادینه شدن پدافند غیر عامل در کشور کمک کند.

وی افزود: پدافند غیرعامل کار بین بخشی است و یک نهاد و یا سازمان خاص متولی اجرای آن نیست، تمام مسئولین و سه قوه کشور با همراهی و همفکری و برنامه‌ریزی صحیح آماده مقابله با هجمه‌های فرهنگی  باشند.

نماینده مجلس گفت: ما دوران دفاع مقدس را با همدلی و همراهی و با سربلندی پشت سر گذاشتیم اما هنوز مشکلات زیادی داریم.

اولاد قباد گفت: دشمنان با شبیخون فرهنگی مصمم به ایجاد جامعه توده وار جهانی بر اساس فکر و ایده خود هستند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا تولید محتوای مناسبی برای جوانان است تا شناخت درستی از شهدا که قهرمانان واقعی دفاع مقدس هستند پیدا کنند و به سمت باورهای اصیل اسلامی و ایرانی هدایت شوند.

نماینده مجلس ضمن تقدیر مقام شامخ شهدای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهدا مفاخر کشور ما هستند و جوانان ما باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار بدهند و به سراغ قهرمانان سایر کشورها نروند.

اولادقباد گفت: در برخی از کشورها بهترین یادمان برای جانباختگان در راه وطن در نظر گرفته می شود و در این راستا همه ما موظفیم یاد و نام شهدا را به بهترین شکل زنده نگهداریم و برگزاری یادوراه شهدا احیای باورها و ارزش های ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار