امام جمعه موقت شهرری گفت: ۱۳ آبان روز مهمی در تاریخ ایران است به دلیل اینکه در این روز جوانان انقلابی، مومن و با بصیرت لانه جاسوسی را تسخیر کرده که به فرموده امام خمینی(ره) این روز بزرگ‌تر از انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۷۹۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 02 November 2019

امام جمعه موقت شهرری: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است

به گزارش تابناک تهران، حجت السلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: علاوه بر تسخیر لانه جاسوسی کشتار دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در دانشگاه تهران و تبعید امام خمینی از قم به ترکیه از مهم‌ترین اتفاقات در این روز است.

وی تصریح کرد: توطئه، مشکلات و نا امنی که در کشورهای عراق ولبنان به دست آمریکا وانگلیس انجام می شود با حمایت‌های مالی عربستان سعودی بوده که از طریق سفارت‌های این کشورها حمایت وجاسوسی می شود که در دوران انقلاب در ایران توسط جوانان انقلابی جمع آوری شد.
امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: همان‌طور که در سال ۱۳۸۸ رسانه‌های ضدنظام جمهوری اسلامی ایران کشور را دچار نا امنی کردند درحال حاضر با ایجاد جو رسانه ای علیه ایران با عنوان دخالت ایران در عراق و لبنان به راه انداخته اند، در صورتی که ایران در طول ۴۰سال هیچ دخالتی نداشته است.
ابراهیمی ادامه داد: مردم کشورهای عراق و لبنان اگر درجهت تحقق خواسته‌های اقتصادی سیاسی خود به میدان آمدند، باید درمسیر امن و از طریق نهادهای قانونی اقدام کنند، اگر چه در لبنان مسیرهای قانونی دارای چالش‌هایی است.
وی با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین نیاز کشور رونق تولید وچرخه اقتصادی است گفت: برای رونق تولید وبهبود اقتصاد باید اقدام جهادی در جهت حل معیشت ومشکل اقتصادی به دست مسئولان با داشتن بصیرت به این موضوع ورود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار