مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران با اشاره به شناسایی۵۲۰نقطه حادثه‌خیز از نظر سیلاب در استان تهران که ۶۷نقطه حادثه‌خیز آن در شهرتهران است گفت: شهردار تهران به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند.
کد خبر: ۷۹۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 30 October 2019

شهردار تهران به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند

به گزارش تابناک تهران، سید حسن رضوی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، برگزار شد  با اشاره به شناسایی۵۲۰نقطه حادثه‌خیز از نظر سیلاب در استان تهران که ۶۷نقطه حادثه‌خیز آن در شهرتهران است گفت: شهردار تهران به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند.

رضوی در ادامه با بیان اینکه تصرفات غیرقانونی زیادی در روددره‌ها انجام شده است افزود: شرایط عادی در این روددره‌ها حاکم نیست و باید چاره اندیشی های مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مدیریت سدها به نحوی انجام شده که مشکلات قبل را نداشته باشیم گفت: طی بررسی های انجام شده احتمال وقوع سیلاب در کرج وجود دارد چرا که در بخش سیلابی کرج ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن هستند که در صورت وقوع حادثه درگیر سیل خواهند شد و در مقایسه با سیل اهواز باید بگوییم که در اهواز یک ونیم میلیون نفر در بخش سیلابی حضور داشتند که درگیر سیل شدند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران افزود: در مباحث سیلاب و فرونشست‌ها اختلاف‌نظرهایی با شهرداری تهران وجود دارد که نسبت به رفع این اختلاف‌نظرها و اجرای پروژه‌ها اقدام کرد و درزمینه شرایط آبی نیز باید بگییم در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب از سدها خالی است و ۸۰۰ میلیون مترمکعب آب داریم. شرایط ما نسبت به سال قبل خیلی بهتر است و ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب نسبت به سال مطلوب بیشتر آب داریم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار