نخستین برف پاییزی شب گذشته (سه شنبه) جاده‌های شمال و شرق استان تهران را سفیدپوش کرد و شدت بارش به نحوی بود که عوامل راهداری تا صبح امروز برای بازکردن مسیرهای کوهستانی تلاش می‌کردند.
کد خبر: ۷۹۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 30 October 2019

به گزارش تابناک تهران، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران روز چهارشنبه با بیان اینکه شدت بارش‌ برف در مسیر شمشک به دیزین بیشتر از سایر محورها بود، به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات شن ریزی و نمک پاشی و همچنین برف روبی از ساعات اولیه دیشب توسط تیم‌های راهداری مستقر در محل انجام شد و تا بامداد امروز ادامه داشت.

عادل مصدقی توضیح داد: شدت بارش برف به گونه ای بود که تردد خودروها برای دقایقی متوقف و ترافیک نسبتا سنگینی در محورهای کوهستانی استان ایجاد شد.

وی ادامه داد: عملیات نمک پاشی و برف روبی به صورت مستمر در تمامی مسیرهای کوهستانی و جاده‌های درگیر برف استان تهران انجام می شود و هم اکنون تمامی این محورها باز و تردد خودروها در آنها بدون هیچ مشکلی در جریان است.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: تیم‌های راهداری به منظور بازنگه داشتن مسیرهای کوهستانی و شمالی این استان که همواره در فصول سرد سال با بارش باران و برف نسبتا سنگین مواجه می شوند، بصورت شبانه روزی در محل حضور دارند.

وی به مسافران توصیه کرد که برای سفر در مناطق کوهستانی و شمالی استان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و با توجه به لغزندگی و پدیده مه گرفتگی در این مسیرها به هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ترافیک به سمت تهران نیمه سنگین است

مصدقی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های استان تهران نیز گفت: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای ورودی پایتخت پرحجم تا نیمه سنگین است اما در مسیرهای خروجی تهران تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در جاده های استان تهران و سایر استان‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار