گزیده خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
موضوع دستگیری روح الله زم و موفقیت جوانان در ساخت جنگنده پیشرفته "یاسین" از جمله موضوعاتی بود که در سخنان همه ائمه جمعه استان بازتاب داشت. اما برخی موضوعات دیگر هم در سخنان ائمه جمعه مطرح شده است که خلاصه این سخنان در بسته خبری "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" منتشر می شود.
کد خبر: ۷۹۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 25 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، موضوع دستگیری روح الله زم و موفقیت جوانان در ساخت جنگنده پیشرفته "یاسین" از جمله موضوعاتی بود که در سخنان همه ائمه جمعه استان بازتاب داشت. اما برخی موضوعات دیگر هم در سخنان ائمه جمعه مطرح شده است که خلاصه این سخنان در بسته خبری "تابناک کهگیلویه و بویراحمد"  منتشر می شود.
جوانی که جت می سازد می تواند کشور را هم اداره کند
امام جمعه کبکیان گفت: جوانی که جت یاسین و موشک می‌سازد توانایی اداره کشور را هم دارد.
حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 3 آبان 98 کبگیان با اشاره به ساخت جت فوق پیشرفته و تمام بومی یاسین توسط جوانان توانمند نیروی هوایی ارتش هم گفت: زمانی ملتمسانه به غرب وارد کننده بودیم، امروز به قدرت توان سازندگی جوانانمان هواپیمایی ساخته ایم که به عقیده همین تحلیل گران خارجی فراتر از تصور است.
وی افزود: جوانی که در تحریم‌ها هواپیما و موشک می‌سازد که پهباد گرانقیمت و غول پهباد جهان را در کوتاهترین زمان می‌زند این جوان توان اداره کشور را دارد و توصیه می کنم کسانی که از اکتفا به قدرت داخلی خسته اند استراحت کنند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوعFATF هم گفت: تنها دلخوشی دشمن بعد از ناامیدی در برجام و تشدید تحریم‌ها همین موضوع FATF است که تعبیر اصلیش همان تمام هستی وحیثیت کشور به دست غرب دادن است که مسئولان باید در این خصوص با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبری دقت کنند.
وی خطاب به برخی مسئولان هم گفت: آنقدری که برخی از مسئولان به بهانه حل مشکلات دلواپس مذاکره با غرب هستند اگر ذهنشان به توان داخلی و اعتمادبه جوانان معطوف می‌شد الان بیشتر این مشکلات را نداشتیم.
وحدانی فر درباره موضوع دستگیری سرشبکه آمدنیوز هم گفت: دستگیری روح الله زم توسط سربازان گنام امام زمان "عج" صاعقه عظیم هشدار سپاه به متواریان معاند مدعی بازگشت به سلطه بر نظام بود که حتی بازمانده پهلوی را مجبور به اعتراف عدم بازگشت کرد و این همان هیبت قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان است.
اعترافات قابل توجه نشریه آمریکایی
امام جمعه سی‌سخت گفت: جهان شاهد تولد خاورمیانه جدیدی است که ماهیت آن با آنچه مدنظر آمریکا بوده متفاوت است.
حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در خصوص مطالب نشریه آمریکایی فارن پالسی گفت: اعترافات قابل توجهی در مورد آمریکا در برابر ایران نوشته و گفته شده ایران در نبرد بر سر آینده خاورمیانه پیروز شده است جهان شاهد تولد خاورمیانه جدیدی است که ماهیت آن با آنچه مدنظر آمریکا بوده متفاوت است.
وی گفت: جنگ‌هایی که در یک بیش از یک دهه گذشته از سوی امریکا و متحدانش علیه ایران راه انداخته شده همگی ناموفق بوده است ایران و متحدانش در جنگ سوریه پیروز شدند و کارزار حداکثری دولت ترامپ نتوانسته ایران را به زانو درآورد.
رئیس جمهور مواضع محکمی داشته باشد
محمودی اصل گفت: رئیس جمهور کشورمان باید مواضع محکمی داشته باشد، چرا که دشمنان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند.
حجت الاسلام «سیدهدایت الله محمودی اصل» ظهر امروز (3 آبان) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته لنده لوایح اف ای تی اف را نقشه های دشمنان دانست و ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر نهادهای قانونی این لایحه ها را مخالف با اصول و ارزش های انقلاب دانستند و همانند لایحه ۲۰۳۰ با آن مخالفت شد.
وی با اشاره به اینکه باید به قوانین کشور خود پایبند باشیم، ابراز داشت: رئیس جمهور کشورمان باید مواضع محکمی داشته باشد، چرا که دشمنان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند.
خطیب جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه دولت در دو سال باقی مانده باید به دنبال رفع مشکلات باشد، یادآور شد: در همین شهرستان لنده سالهاست پروژه ها نیمه کاره رها شده اند و این در حالی است که پروژه های عمرانی می توانند منشا خدمات نظام و دولت باشند.
محمودی اصل خطاب به مسئولان، تاکید کرد: مبادا برای عملکرد ضعیف خود و فرار از پاسخگویی تقصیر را گردن دیگران بیاندازید، بهتر است به دنبال خدمت رسانی باشیم.
سوال هایی که دولت باید پاسخ دهد
امام جمعه چرام گفت: چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی را عده ای از آقایان گرفتند و واردات انجام نداند. برای ارزش پول ملی چه برنامه‌ای در جنگ اقتصادی مقابل دشمن بوده است
حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: این روزها جامعه انقلابی ما در حالی که باید به اولویت‌های اصلی کشور در اقتصاد، معیشت، فرهنگ، معضلات اجتماعی و تقویت مقاومت ملی و منطقه‌ای بیندیشد و عمل کند، به واسطه برخی سخنان و اقدامات فرافکنانه که توسط برخی مسئولان و اصحاب رسانه و تریبون‌داران مطرح می‌شود، دچار تنش‌ها و التهاباتی می‌شود که نگاه‌ها و اقدامات را از توجه به اولویت‌های اساسی کشور بازمی‌دارد.
امام جمعه چرام عنوان داشت: پدیده‌ای که نام او را دو قطبی‌سازی  گذاشته اند؛ دو قطبی‌سازی نوعی عملیات روانی به منظور جابجایی مسائل اصلی و فرعی جامعه در اذهان عمومی است و به معنای سخنان و حرکات اختلاف‌برانگیز و حاشیه‌سازی است که ازسوی برخی افراد و جریانات برای ایجاد یا دامن زدن به اختلافات انجام می‌شود تا در جامعه جز همان صدای دوقطب، صدای دیگری شنیده نشود و رخداد دیگر مورد توجه قرار نگیرد.
وی افزود: عمده‌ترین اهداف در عملیات روانی دو قطبی‌سازی عبارت است از تغییر محاسبات و رفتارهای نیروهای انقلابی در مواجهه با دشمن، ایجاد و تشدید اختلاف و دودستگی بین مردم و حاکمیت، مردم با مردم، و نخبگان با نخبگان، با هدف تولید فتنه‌های جدید و اصلی و فرعی کردن مسایل و مِه‌آلودکردن فضای جامعه به منظور به‌ اشتباه‌ افکندن مردم در اتخاذ مواضع هوشمندانه است.
حجت الاسلام افشار ادامه داد: تحریف شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری؛
 فضاسازی‌های کاذب، به قصد مستور کردن ناکارآمدی برنامه‌ای و مدیریتی حامیان سازش با استکبار، فرار از پاسخ‌گویی به مردم به خاطر عملکردهای ضعیف و هدر دادن توان و انرژی نیروهای انقلابی در پاسخ گویی به دوقطبی‌سازی‌های مقطعی با تحریک احساسات و عواطف دینی و انقلابی ایشان از دیگر موارد است.
وی با بیان اینکه سوال هایی با باید تیم اقتصادی دولت  علیرغم پیشرفت‌های جبهه مقاومت در منطقه جواب دهند، ابراز کرد: چرا در مسایل اقتصادی و معیشت مردم با مشکلات عدیده مواجه هستند. چرا در این چند سال ساخت مسکن برای مردم متوقف شد تا شاهد رشد صد برابری  مسکن و زمین باشیم و اقشار آسیب پذیر آرزوی داشتنن خانه را فقط در مخیله خویش داشته باشند.
وی گفت: چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی را عده ای از آقایان گرفتند و واردات انجام نداند. برای ارزش پول ملی چه برنامه‌ای در جنگ اقتصادی مقابل دشمن بوده است. برنامه فعلی برای کمک به مردم و اقشار آسیب پذیر چیست؟
از ترابی حمایت کنید
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: لازم است که مسؤولان به صورت ویژه از مهدی ترابی تجلیل کنند
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی گفت: شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران در دستگیری فرد خائنی به نام زم که مورد حمایت سرویس های جاسوسی اروپا و غرب و آمریکا بود قدردانی می کنم.
وی افزود: در روزگاری که عده ای از ولایت برای اهداف ناصواب خود هزینه می کنند از مهدی ترابی که خود را هزینه ولایت فقیه نمودند تقدیر و تشکر می کنم متاسفانه خیلی هم مورد هجمه و حمله قرار گرفت انتظار است وزیر ورزش و جوانان و فرمانده کل سپاه پاسداران و ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از این جوان حمایت و تجلیل ویژه ای بعمل آورند.
حیف نام روح الله که بر زم گذاشتند!
امام جمعه یاسوج گفت: ساخت هواپیمای جت آموزشی به همت نیروهای جوان کشور و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی بیانگر بی اثر بودن تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این هواپیمای جت آموزشی با نام «یاسین» از نظر تجهیزات و امکانات با نمونه های خارجی برابری می کند.
وی به کار مهم اطلاعاتی سپاه یعنی دستگیری نیما زم اشاره کرد و گفت: او مهره ای فاسد بود که حیف است اسم روح الله بر این عنصر کثیف باشد مورد حمایت فرانسه، آمریکا و موساد صهیونیست بود این نمونه و نمادی است از اینکه ما در جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و اطلاعاتی می توانیم پیروز شویم و هر مهره ای را به دست بیاوریم.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: چنین اقدامی نشان داد که ایران اسلامی می تواند در جنگ سیاسی نیز همچون جنگ اقتصادی بر دشمنان غلبه کند.
به طاغوت افتخار نکنید
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران گفت : توصیه ای به عزیزان کاندیدا مجلس آینده را دارم و طبیعی است که هر کسی تلاش دارد برنده شود که در چارچوب قانون هم مانعی ندارد اما برخی جاها لازم است خطوط قرمز مراعات شود گرچه تزکیه طاغوت و تزکیه ظالم و کسانی که نظام آنها را اعدام کرد درست و شایسته نیست وبه نوعی نوکری طاغوت هم افتخار ندارد.
امام جمعه گچساران گفت:اینروزها دنیای استکبار تلاش می کند دل مردم ایران را خالی کند و متاسفانه برخی افراد نادان هستند و برخی ها به نوعی بر همین طبل می کوبند که نظام در سراشیبی سقوط است، اما بدانید که اینگونه نیست و جهان دارد به میل ایران شکل می گیرد.
وی افزود:ایران‌ اسلامی امروز در جهان قدرتمند است و دولت آمریکا در حال منزوی شدن است و نیایید جوری حرف بزنید که مردم دلسرد بشوند و نه اینگونه که از لیبرالیسم حمایت شود و آنهایی که تعمدا در مملکت هم کار شکنی می کنند همان تفکر لیبرالیستی را یدک می کشند.
حجازی تصریح کرد:رهبری فرمودند دشمن در ۹۶تلاش هایی کرد که در ۹۸نتیجه بدهد وبا این تفاسیر امروز برخی ها آنهایی را با طاغوت بودند و نظام اسلامی اعدامشان کردباز  می خواهند دوباره رونق بدهند و سرزبان ها بیافتند.
امام جمعه گچساران گفت:حضرت امام راحل فرمودند انقلاب ملت ایران مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)است و یقین بدانید این اتفاق رخ خواهد داد بنابراین توصیه می کنم برخی دولتمردان و مسیولان مملکت از لیبرالیسم آمریکایی حمایت نکنید و از کسانی که خون مردم را مکیدند و با طاغوت همراه بودندومردم را برده خودشون می دانستند و نظام هم اعدامشان کرد افتخار نکنیدو دنیا ارزش این را ندارد که انسان افتخار به کسانی کند‌که خون ملت را مکیدندو نظام نیز اعدامشان کرد.
سال آموزش و پرورش برای یک امام جمعه
حجت الاسلام افروغی امام جمعه لیکک با انتقاد از اتهام برخی سیاسیون و انتساب سخنان غیر واقع به رهبری،گفت:عده ای که دستگاه های عریض و طویلی در اختیار دارند،اینچنین به رهبری اتهام می زنند.
خطیب نماز جمعه بهمئی با اشاره به وضعیت حساس منطقه خاورمیانه،گفت:باید با ولایت پذیری و اتحاد از این بحران ها عبور کنیم.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:ولایت پذیری بالاتر از تسلیم بودن است.
وی گفت:شاهکار اطلاعاتی در از بین بردن شبکه ای که یک سر آن به خائنان داخلی و قسمت دیگر آن شبکه های امنیتی دنیا مانند سازمان اطلاعات فرانسه و آمریکا،دستگیری یک نفر نبود و این ضربات سنگین به راحتی برای دشمن قابل جبران نیست.
خطیب نماز جمعه بهمئی گفت:آموزش و پرورش باید ده ها سال تلاش کند تا میوه گوارای این تلاش را برداشت کنند.
حجت الاسلام افروغی گفت:در برخی از مدارس شهرستان بسیار ضعیف عمل می شود،بنده امسال را برای خودم سال آموزش و پرورش اعلام کردم و تمام تلاش خود را در کنار سایر مسئولان برای ارتقای سطح آموزش و پرورش شهرستان به کار می گیرم.
وی تصریح کرد:محیط برخی از مدارس از نظر بهداشتی مناسب نیست، باید چند نهاد مانند شبکه بهداشت با آموزش و پرورش در راستای رفع این مشکل همکاری کنند.
امام جمعه شهر لیکک با اشاره به لزوم برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی و دستگاه قضا با مخلین امنیت،گفت:اولین مدافع حقوق نیروی انتظامی باید مردم باشند.
وی خاطر نشان کرد:در حوزه انتخابات معاملاتی بدون سر و صدا و در سکوت در شهرستان بهمئی در حال شکل گیری است که مردم باید هوشیار باشند.
به ورزشگاه دیشموک هم توجه شود
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به هفته تربیت بدنی در هفته گذشته گفت: از زحمات بی مزد و منت کسانی که در عرصه ورزش در بخش دیشموک فعالیت می کنند تقدیر و تشکر می شود.
وی افزود: ورزش در بخش ما مظلوم واقع شده است جوانان مستعدی در رشته های مختلف در دیشموک می توانند منشا خیرات شوند.
راوند در همین خصوص گفت: ورزشگاه دیشموک سکو برای نشستن ندارد چقدر خوب است مسئولان ورزش شهرستان و استان به ورزش دیشموک توجه و سکوی ورزشگاه دیشموک را درست تا با آسیب های اجتماعی با حضور در ورزش مقابله شود.
اگر دشمن شکست می خورد به دلیل روحیه بسیجی مردم است
 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اعتراض امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون را یادآور شد و تصریح کرد: حاکمان همیشه باید دنبال عزت کشور باشند و مدیریت ذلت‌پذیر نباید پذیرفته شود.
وی گفت: آمریکا و غرب همیشه دنبال عزت خود و ذلت دیگران‌اند منافع ما برایشان مهم نیست از مسیر انسانیت خارج شده‌اند.
حسینی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: روحیه بسیجی اگر در نوجوانان باشد توطئه‌های دشمن به جایی نخواهد رسید.
وی ادامه داد: اگر همه طراحی‌های دشمن تاکنون منجر به شکست شده بخاطر این است که مردم روحیه بسیجی دارند.
حسینی گفت: همین روحیه بسیجی باعث شده کشور ما مقاوم باشد در فشار حداکثری استکبار مقاومت داشته و پیروز میدان جنگ باشد.
وی با بیان اینکه ایران به لحاظ تکنولوژی نظامی فوق پیشرفته است، گفت: پهپاد آمریکایی قصد تهاجم داشت اما وقتی قدرت ما و تکنولوژی مافوق پیشرفته نظامی ایران را دیدند مایوس شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
شما پیرمردههای طمع کار اجازه نمی دهید
یحیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
منظور از جت هم لابد اف-5 خریداری شده 50سال پیش بود که تحت عنوان جنگنده فوق مدرن ساخت داخل معرفی شد؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار