نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارایه گزارشی از فعالیت مدیریت شهری در کربلا و نجف گفت: شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورا در پیاده‌روی اربعین عمل می‌کند.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران، سید ابراهیم امینی روز شنبه در یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: شهرداری تهران برای مکان و توزیع غذا هزینه نمی‌کند.
وی گفت: در تلاش هستیم با مشارکت اصناف مختلف، هزینه‌ها کاهش یابد.
امینی ادامه داد: همچنین با همکاری اقشار مختلف جامعه با مدیریت شهری می‌توان خدمات بهتری را به زائران ارائه کرد.
نائب رئیس شورای شهر افزود: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین، جلسات متعددی را در شهرهای نجف، کربلا و کوفه با مسئولان داشتیم.
وی گفت: در نجف با سرکنسولی جمهوری اسلامی در جلسه‌ای این موضوع را بررسی کردیم و قرار شد تجربیات و نقطه‌نظرات سرکنسولی جمهوری اسلامی در عراق در اختیار شورای شهر قرار گیرد.
امینی گفت : در این سفر از منزل حضرت امام راحل در نجف که امروز به موزه تبدیل شده دیدن کردیم و دیداری با یادگار امام (سید علی خمینی) داشتیم.

وی افزود: همچنین با نیروهای خدماتی که در کوفه و نجف مشغول بودند، دیدار کردیم. 
نائب رئیس شورای شهر با اشاره به حضور شرکت شهر سالم در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: نیروهای پزشکی مختلف از مناطق مختلف ایران طی همکاری با شرکت شهر سالم، خدمات پزشکی متعددی را به زائران ارائه می‌دهند.
امینی گفت: امکانات بهداشتی و دارویی در طول مسیر وجود دارد. 
وی با بیان اینکه افراد خیر در مسیر پیاده‌روی اربعین، حضور دارند و موکب برپا کرده اند، اظهار داشت: اینکه پدر شهیدی دستگاه نان پخت خود و یک فرد دیگر دستگاه خشک‌شویی خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین آورده است که به مردم خدمات ارائه دهند، یعنی مشارکت مردمی و اصناف؛ موضوعی که باید تلاش کنیم در سال‌های آینده افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، سید ابراهیم امینی و محمدجواد حق‌شناس (دو عضو شورای شهر تهران)به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران از شهرهای کربلا و نجف و کوفه بازدید داشتند و از نزدیک روند خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران پیاده‌روی اربعین را مشاهده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار