رئیس پلیس پایتخت از دستگیری هشت سارق تابلوها، تلویزیون‌ها و دیواره‌های صداگیر بزرگراه‌های تهران طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: اعضای این باند ۴۴ مورد سرقت اِلِمان‌های شهری را در کارنامه خود داشتند.
کد خبر: ۷۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص سرقت سردیس‌ها و تندیس‌های شهری تهران نیز خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع سرقت‌ها باید امکانات حفاظتی پیش‌بینی شود.

سهم‌ تامین امنیت پایتخت در بودجه شهرداری صفر است

وی همچنین در ادامه خواستار حمایت مالی شهرداری تهران از نیروی انتظامی شد و گفت: سهم‌ تامین امنیت پلیاها در بودجه شهرداری صفر است.

رحیمی تصریح کرد:‌ شهرداری اعتبارات کلانی برای بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و... در شهر هزینه می‌کند اما سهم امنیت شهر در بودجه های شهر صفر است که این برای کلانشهری مثل تهران خوب نیست.

وی ادامه داد: ۱۱ سال است که می‌گوییم تعداد کلانتری‌های تهران باید به ۲۰۰ مورد برسد و در این راه فقط خیرین کمک کردند.

به گفته رحیمی، هنوز از طرف مجموعه شهرداری در این خصوص اقدامی نشده در حالی که روزانه پلیس خدمات مختلفی به شهرداری ارائه می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در گذشته و از طریق مصوبات شورا به پلیس کمک می‌شد گفت: اما امروز این کمک‌ها به صفر رسیده است.

وی در ادامه با انتقاد از خدمت رسانی یک طرفه پلیس به شهرداری تهران گفت: شهرداری و پلیس امروز پیوسته عمل می‌کنند اما این پیوستگی یک طرفه است زیرا پلیس به شهرداری خدمات رسانی می‌کند اما از آن طرف خیلی کاری انجام نمی‌شود.

رحیمی بیان کرد:‌ امروز در ۲۰ نقطه تهران طرح ساماندهی بساط گستران انجام می شود اما در مقابل توقع داریم که شهرداری هم از پلیس حمایت کند.

طرح برخورد با موتورسیکلت‌ها در تهران

رحیمی همچنین در خصوص برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف تهران اظهارداشت: مقدمات برای برخورد با موتورسیکلت سوارهای متخلف آغاز شده اما بپذیرید که دیگر زمان شروع و اجرای طرح‌ها بدون مطالعه، گذشته است.

وی تاکید کرد: طرح ساماندهی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به‌زودی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار