رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ری از تشدید طرح نظارت و کنترل بر نانوایی‌های این شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان و گران فروشان به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران، موسی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به نرخ جدید نان با گندم یارانه‌ای در شهرستان ری برای نان لواش گردان با وزن چانه ۱۴۰ گرم، ۳۰۰  تومان، نان تافتون گردان با وزن چانه ۱۴۰ گرم، ۳۰۰ تومان، قیمت نان بربری ساده با وزن چانه ۵۱۰ گرم، یکهزار تومان و قیمت تافتون تنوری، سنتی و خراسانی با وزن چانه ۲۳۰ گرم، ۵۵۰ تومان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با اعلام نرخ جدید نان‌ در این شهرستان و همچنین کنترل قیمت و کیفیت نان، نظارت‌ها تشدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

احمدی ادامه داد: توزیع آرد در سطح شهر باید عادلانه بوده و میزان فعالیت نانوایی‌ها و محلات در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به امکان استفاده برخی نانوایی‌ها از افزودنی‌های غیرمجاز گفت: بازرسی از نانوایی‌های شهرستان باید با شدت توسط دستگاه‌های ذیربط تداوم داشته باشد، ضمن اینکه باید کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و توجیهی نیز برای نانوایان و فعالان در عرصه آرد و نان برگزار شود.

احمدی تاکید کرد: باید نسبت به فعالیت نانوایی‌ها در ساعات مقرر و مقدار پخت نان به نسبت سهمیه اخذ شده نظارت شود و افزایش سهمیه آنها را منوط به فعالیت نانوایی‌ها کرد.

وی یادآوری کرد: در راستای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای سلامت مردم، باید با افزایش نمونه‌برداری از آردهای مصرفی و تحویلی نانوایان، کیفیت آردها کنترل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار